bitter polterabend

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.685 visninger
14 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. februar 2012

Anonym trådstarter

Nogle ved garanteret hvem jeg er.
Det må endelig ikke misforståes at kfi sagtens kan unde min kommende mand oplevelser og er glad over de havde lavet en masse for ham, men......
Jeg er lidt bitter over jeg er total glemt i alle sammenhænge, har knoklet med bryllup, og er mange sidste øjebliks ting som stresser en del. Samtidig er jeg gravid, og skal hvile, hvilket ikke er nemt med barn som ikke vil sove om natten. Weekender bliver brugt til at nå det vi ellers ikke når og er min eneste mulighed for at slappe af og indhente søvn.
Kom i går morges så 10 uventede gæster og invaderede hjemmet, og tog manden med på tur, havde ellers set frem til at få hvilt, men blev der intet, svigermor var her det meste af dagen, men var begrænset hvor stor hjælp det var, for problemet er aften og nat og der stod jeg alene med barn. Fået 4 timers afbrudt søvn, og står i dag igen alene med barn, og en travl uge i vente, fandt så også ud af min familie og fælles venner har arrangeret noget for ham næste weekend, så 2 uventede weekender i streg uden søvn og skal i forvejen slappe af, ja hvor nemt er det, og ingen har fortalt noget før i går, hvor de hentede manden, ingen har arrangeret hjælp, og ingen har tænkt på mig i det her, forventer ingen polterabend, men at ingen har tænkt på konsekvenserne for mig i det her sårer rigtig meget. Ja lad hende den gravide blive hjemme og passe børn mens alle andrer morer sig, og forståelse er der intet af

ØV, er bare udkørt, træt, brugt, plaget af smerter og efterhånden langt mere bitter end jeg på nogenmåde har lyst til at være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2012

2721

Først får du lige et kæmpe kram Hvor syntes jeg bare det er tarveligt, hvorfor skal han ud 2 gange? Hvorfor skal du slet ikke ud? Man kan da lave en masse selvom man er gravid.Syntes godt nok det lyder enormt ubetænksomt

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Puslingen skriver:

Først får du lige et kæmpe kram Hvor syntes jeg bare det er tarveligt, hvorfor skal han ud 2 gange? Hvorfor skal du slet ikke ud? Man kan da lave en masse selvom man er gravid.Syntes godt nok det lyder enormt ubetænksomt

Tak for kram og forståelse, følte jeg var vildt uretfærdig at have det sådan her

Anmeld

5. februar 2012

Gaia

Synes du skal melde ud hvordan du har det g så må manden træde til og droppe flere polterabner. Han har haft en det må,være rigeligt. Så må vennerne arrangerer en fest for han efter brylluppet. Du er som sagt gravid g har brug for hvile. Jeg kan så udmærket forstå dig, og havde kort sagt sat foden ned og krævet min ret til hvile! Så snak med kæresten og så må han lgesom finde en måde hvor du kan aflastes på og han enten blivere hjemme eller finder anden løsning så du får hvil g han fåR fest.

Anmeld

5. februar 2012

Lilje82

Jeg synes da egentlig det er helt igennem uretfærdigt, at der kun bliver arrangeret noget for din kommende mand. Det lyder som om i dit tilfælde burde noget (dine veninder) ha gået sammen sørget for pasning af barnet og ha forkælet dig med noget graviditets massage, og noget hvor du blev forkælet og bare kunne slappe af, hvorefter de kunne have sørget for noget lækkert mad.

Jeg var virkelig blevet skuffet, at fordi jeg var gravid blev der intet arrangeret for dig, men kun for ham... Håber det er en snyder, med rygtet om at der er arrangeret for ham næste weekend, og at det i virkeligheden er dig, der bliver overrasket.

Anmeld

5. februar 2012

sarahb

Det er jo ikke din mands skyld at dine veninder og famile ikke har arrangeret noget for dig. Jeg ville fortælle din mand at du blev misundelig over det der vat stablet på benene for ham og at du havde håbet at der også var noget for dig. Måske kan han forstå en hentydnind og få sat gang i noget.

Jeg ved godt at man som gravid og uden overskud er ekstra følsom osv men jeg ville glæde mig over min mand havde så fantastiske venner der gjorde dette for ham og så ville jeg bare tage den i stiv arm de 2 dage det vedrører .. Eller måske selv be om hjælp!

Jeg håber du kommer igennem det og at i får et dejligt bryllup..

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

Lilje82 skriver:

Jeg synes da egentlig det er helt igennem uretfærdigt, at der kun bliver arrangeret noget for din kommende mand. Det lyder som om i dit tilfælde burde noget (dine veninder) ha gået sammen sørget for pasning af barnet og ha forkælet dig med noget graviditets massage, og noget hvor du blev forkælet og bare kunne slappe af, hvorefter de kunne have sørget for noget lækkert mad.

Jeg var virkelig blevet skuffet, at fordi jeg var gravid blev der intet arrangeret for dig, men kun for ham... Håber det er en snyder, med rygtet om at der er arrangeret for ham næste weekend, og at det i virkeligheden er dig, der bliver overrasket.

Jeg tvivler, det er så også ok, er bare mega ked af den manglende forståelse fra svigerfamiliens side, og især svigermor. De kunne da også evt ha lavet noget hvor jeg var med, men skulle åbenbart være ren herre og druk tur. Fair nok, men så i det mindste sørge for at partnerens weekend ik bliver totalt ødelagt, brød helt sammen om eftermiddagen og svigermor viste ingen forståelse, fik bare skeptisk mine, og : nu klarede du den fa ellers så pænt, og som forudset og frygtet har det totalt ødelagt barnets søvnrytme som endelig var begyndt at ligne bare lidt, og nu kan jeg så starte helt forfra

Anmeld

5. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Nu i ved at der er arrangeret noget næste weekend også, så syntes jeg at i, i fællesskab ska finde ud af noget pasning af jeres barn, så du ka få lidt ro til bare at sove og slappe af. Jeg ville godt nok også blive lidt skuffet, hvis ik mine veninder havde fundet på noget til mig. Det behøver jo slet ik være noget vildt! Vh stine

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

StineW79 skriver:

Nu i ved at der er arrangeret noget næste weekend også, så syntes jeg at i, i fællesskab ska finde ud af noget pasning af jeres barn, så du ka få lidt ro til bare at sove og slappe af. Jeg ville godt nok også blive lidt skuffet, hvis ik mine veninder havde fundet på noget til mig. Det behøver jo slet ik være noget vildt! Vh stine

Anmeld

5. februar 2012

Anonym trådstarter

sarahb skriver:

JeJegeermnenevønetonetopDet er jo ikke din mands skyld at dine veninder og famile ikke har arrangeret noget for dig. Jeg ville fortælle din mand at du blev misundelig over det der vat stablet på benene for ham og at du havde håbet at der også var noget for dig. Måske kan han forstå en hentydnind og få sat gang i noget.

Jeg ved godt at man som gravid og uden overskud er ekstra følsom osv men jeg ville glæde mig over min mand havde så fantastiske venner der gjorde dette for ham og så ville jeg bare tage den i stiv arm de 2 dage det vedrører .. Eller måske selv be om hjælp!

Jeg håber du kommer igennem det og at i får et dejligt bryllup..

Jeg er netop ikke misundelig, jeg er glad på min mands vegne, behøver ikke nødvendigvis noget polterabend, men jeg havde forventet lidt forståelse for at vi er børnefamilie med små børn, og de konsekvenser det har givet, og at der ingen forståelse er for at man ikke har gjort opmærksom på noget, da jeg selv har spurgt flere gange om de skulle holde noget, og sagde for et par uger siden at det snart skulle være, men nej, bagefter får jeg at vide de har planlagt det flere måneder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.