Jeg er ved at læse til pædagog og er lige gået i gang med min 2. praktik. Skal kun være der tre måneder da jeg så skal på barsel.
Jeg har fået et skema som andre studerende også har haft, og hver anden uge har jeg 28 timer, og hver anden uge 30,5 timer. Vi skal jo have de 32,5 timer, men en fortalte mig at mellem 28 og 32,5 timer er i orden.
Nu er der jo snart vinterferie og i den forbindelse har jeg fået 35 timer på en uge. Okay det er ikke mange timer flere, men når der kommer mini fritter kan jeg jo risikere at få 35 eller 37 timer. De andre pædagoger har kun 30 timer i gennemsnit.
Er det okay de giver mig så mange timer? eller kan jeg godt være så fræk at sige okay det går i den uge, men når der kommer mini fritter så vil jeg ikke op på det time antal. Og hvis jeg nu kan se når den arbejdsplan kommer at jeg kommer op på de timer, så kan jeg vel godt tillade mig at sige at de skal give mig maks de 32,5 timer? Eller hvad? Når de andre studerende har fulgt den arbejdsplan jeg har nu, så kan jeg et eller andet sted heller ikke se at de kan spare op til at jeg nogen uger skal arbejde flere timer end de 32,5 eller er jeg helt gal på den?
Anmeld