Enlig mor - bytur i aften lørdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. februar 2012

Ka+Ma=Be

Father skriver:

Christ....

Hvis man har, bare en smule indsigt i menneskelig adfærd, ville man sgu da ikke råde hende til, at skride ud i "byen".

Med mindre man er snotdum, hvilket jeg ikke tror om nogen på dette forum.

Det er tydeligt, at hun smerter lige nu, og derfor har hun brug for sig selv, og kun sig selv, til at reflektere over både brud og fremtid, før hun "går amok".

Ellers kan man jo frygte, at der bliver taget nogle beslutninger der ikke har en tilbagekaldelsesfrist.

Mit råd:

Tag en slapper i nogle uger, find dig selv- du må ikke have for travlt.

Det er godt nok meget du kan tolke ud af et lille indlæg om et brud og en bytur! hehe.

Jeg ville meget gerne med dig i byen, hvis ikke det var for amning og sovende baby inden ved siden af God tur 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Father

Måske det bare er mine erfarniger med byture, der skal virke som terapi, hvis så, så undskyld.....

Anmeld

4. februar 2012

Steph_Laurits

Father skriver:

Jeg er da absolut ikke negativ, ihvertfald ikke overfor trådstarter.

Jeg giver hende derimod gode råd, som jeg mener er brugbare. Jeg tilbyder såmen bare et alternativ, til at gøre som resten af generation Paradise Hotel...Nok for dumt og naivt, da intet kan ændre ens hverdag og virkelighed som en tur i byen.......

Du mener hvad du syntes - og fred være med det

Anmeld

4. februar 2012

Steph_Laurits

Katte87 skriver:

Det er godt nok meget du kan tolke ud af et lille indlæg om et brud og en bytur! hehe.

Jeg ville meget gerne med dig i byen, hvis ikke det var for amning og sovende baby inden ved siden af God tur 

Anmeld

4. februar 2012

MariaLyngby

Fandt ud af min barns far har været utro med så mange mange kvinder gennem hele vores forhold. Jeg har grædt i over en måned nu. Mit barns far bor i udlandet og jeg har nu fået en friaften. Jeg søger ikke en kæreste, har buret mig inde i en måned, har ikke været i byen i 1½ år, men tænker bare, at måske det ville være godt at komme lidt ud af huset og møde nogle nye mennesker. Ingen i min omgangskreds ville være til at slæbe med, så nu tænkte jeg at jeg bare tog chancen.

Anmeld

4. februar 2012

Sukkerblomst

MariaLyngby skriver:

Fandt ud af min barns far har været utro med så mange mange kvinder gennem hele vores forhold. Jeg har grædt i over en måned nu. Mit barns far bor i udlandet og jeg har nu fået en friaften. Jeg søger ikke en kæreste, har buret mig inde i en måned, har ikke været i byen i 1½ år, men tænker bare, at måske det ville være godt at komme lidt ud af huset og møde nogle nye mennesker. Ingen i min omgangskreds ville være til at slæbe med, så nu tænkte jeg at jeg bare tog chancen.

Vil helt sikkert have gjort det samme  

Ud med dig så du kan få luftet træbenet ��

Anmeld

4. februar 2012

Eliza

skægt som det afhænger af øjnene der læser...

måske ikke helt i detaljer, men det var ca også sådan JEG læste dit start indlæg, og ikke noget om "krage søger trøstemage"

Anmeld

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

MariaLyngby skriver:

Jeg synes det er total okay du trænger til en tur i byen. Ud og føle dig ung og fri, total i orden.
En bytur er jo overhovedet ikke ens betydning med at du skal det ene og det andet, blot kople lidt fra med alle morting. Helt i orden.

Jeg er desværre fra jylland så det bliver ikk lige mig du får med på farten. Men håber du finder en og får en rigtig go aften/ nat..

Anmeld

4. februar 2012

Father

MariaLyngby skriver:

Aha....

Se, så er jeg pludselig med på ideèn- god tur.

Anmeld

4. februar 2012

MariaLyngby

En veninde har lige meldt sig klar. Tænk så sidder jeg her og føler mig som en gammel dame, der tænker det også kunne være rart at gå i seng. Nu hiver jeg mig op af sofaen og prøver at komme lidt ud. Det er længe siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.