Har du været hos en professionel coach?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Har du været hos en professionel coach?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

434 visninger
9 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

JeNoVa

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvor mange der har benyttet sig af at gå til en professionel coach.

Skriv gerne begrundelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Matsør

Profilbillede for Matsør
Jeg overlevede fordi ilden i mig brændte stærkere end ilden omkring mig
JeNoVa skriver:

Jeg er lidt nysgerrig efter at vide, hvor mange der har benyttet sig af at gå til en professionel coach.

Skriv gerne begrundelser.

Jeg er ledig, og har været det i lang tid. Jeg er højtuddannet og har haft meget svært ved at acceptere min ledighed og følt mig meget lidt værd. Det sidste halve år er følelsen af at være andre underlegen og ingenting værd eskaleret og samtidig kan jeg slet ikke se, at der nu skulle være mulighed for at få et job, så jeg lå på randen af en depression.

Jeg er tilknyttet et privat firma, der hedder AS3, i stedet for jobcenter, og min konsulent der er uddannet coach, så hun tilbød mig et forløb hos hende, som jeg er ca. halvvejs igennem. Jeg har mærket en forbedring ift. de depressive følelser, og mangler nu at få banket et nyt selvværd og tro på et job ind i kroppen igen, og det skal 2. del af forløbet samt noget hardcore rådgivning gerne være med til at gøre.

Jeg er positivt overrasket over effekten.

Anmeld

4. februar 2012

JeNoVa

Touché skriver:

Jeg er ledig, og har været det i lang tid. Jeg er højtuddannet og har haft meget svært ved at acceptere min ledighed og følt mig meget lidt værd. Det sidste halve år er følelsen af at være andre underlegen og ingenting værd eskaleret og samtidig kan jeg slet ikke se, at der nu skulle være mulighed for at få et job, så jeg lå på randen af en depression.