Hvad ville I gør??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

Vi er lige kommet hjem fra fødselsdag - og vores søn på 15 mdr. er faldt i søvn.. Han plejer at spise aftensmad kl. 18 - men vi har fået vildt meget til denne fødselsdag og siger godnat kl. 19..

Skal jeg:

1: vække ham nu

2: vække ham om 45 min.

3: lad ham sove

Han sover i body og strømperbukser i tremmesen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

trunte24

Anonym skriver:

Vi er lige kommet hjem fra fødselsdag - og vores søn på 15 mdr. er faldt i søvn.. Han plejer at spise aftensmad kl. 18 - men vi har fået vildt meget til denne fødselsdag og siger godnat kl. 19..

Skal jeg:

Jeg ville lade ham sove.

Hvis han har fået en masse og spise i løbet af dagen, så er han nok mæt nu.

Min dreng ville godt kunne sove igennem fra nu af(dog med sut opvågninger).Han er i øvrigt også 15 måneder.

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

trunte24 skriver:

Jeg ville lade ham sove.

Hvis han har fået en masse og spise i løbet af dagen, så er han nok mæt nu.

Min dreng ville godt kunne sove igennem fra nu af(dog med sut opvågninger).Han er i øvrigt også 15 måneder.

Det er også det jeg har det bedst med  Det er jo også søndag imorgen, så vi skal jo heldigvis ikke op og på job

Anmeld

4. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Årh den er svær! Plejer han at sove hele natten fra kl 19 og indtil næste morgen eller vågner han normalt om natten??

jeg ku nok godt finde på at lade ham sove, men den er altså svær! Vh stine

Anmeld

4. februar 2012

VNB

jeg ville helt klart lade ham sove denne her ene gang skader vist ikke, og i risikerer bare at han slet ikke vil sove igen før om flere timer hvis i vækker ham nu, og så går derhelt kuk i rytmen. 

er sikker på at den bette mand er mæt, glad og varm lige præcis som han er lige nu  

Anmeld

4. februar 2012

LR85

Ja, lad ham sove. Han har sikkert brug for det

Anmeld

4. februar 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Skal jeg:

Jeg ville lade ham sove 

Min datter på 15 mrd. ville ikke kunne spise aftensmad hvis vi har været til fødselsdag og fået en masse at spise 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.