Svært spørgsmål!! :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.463 visninger
10 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

BabyMiracle <3

Hej Piger..

Jeg har den her kæreste som bare er monster kedelig.
Vi bor på landet, har pt ingen bil, og han hader at spille spil..
Har prøvet at foreslå ham om vi så skulle gå en tur, men niks

Vi har lige haft en dårlig periode, og vi laver virkelig ingenting sammen, men jeg er bare træt af at han alligevel smutter fredag eftermiddag og kommer først hjem søndag aften, sådan har det været siden midt i november..

Hvad kan vi lave? jeg er bare fuldstændig tom for ideer.. Hvad laver i derhjemme? 

MajaBaby 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

JeNoVa

MajaBaby skriver:

Hej Piger..

Vi har lige haft en dårlig periode, og vi laver virkelig ingenting sammen, men jeg er bare træt af at han alligevel smutter fredag eftermiddag og kommer først hjem søndag aften, sådan har det været siden midt i november..

Hvad kan vi lave? jeg er bare fuldstændig tom for ideer.. Hvad laver i derhjemme? 

MajaBaby 

Vi har for tiden altid travlt med børn eller praktiske gøremål. Før vi fik børn, var vi nok bare gået på druk sammen.

Min mand er heldigvis ikke kedelig. Til gengæld har han mange andre fejl.

Anmeld

4. februar 2012

LR85

Hvis han er så kedelig og ikke gider lave noget med dig så synes jeg du skal tænke på DIG SELV. 

tag ud med nogen veninder, ud og få noget massage, på cafe med din mor eller lign ?? 

Gør hva du har lyst til man må være sin ejen lykkes smed  

Anmeld

4. februar 2012

tinasmor

vi farer rundt hele dagen og passer vores to små, dejlige unger. Så når det er aften og de sover så må jeg tilstå at vi ofte bare sidder på hver vores pc eller ser lidt tv sammen. På det tidspunkt har hovedet bare brug for ro Før vi fik børn lavede vi en masse, men vi bor også midt i byen så der var massere af tage sig til. I weekenden var det ofte at gå på en cafe, eller ud og høre musik, gå i biffen eller leje en dvd, tage en smuttur til Malmø osv osv. Hvis I bor lidt ude på landet og ikke kan tage så meget ud så måske det der Lovefilm hvor de sender med posten, eller noget ps2 eller Wii?

Anmeld

4. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

herhjemme sidder vi og spiller computer sammen eller ser lidt fjernsyn når lillemanden en sjælden gang sover lidt

det er det samme som før vi fik ham

Anmeld

4. februar 2012

Gravid2012

vi ser altid en film sammen.. og derefter har vi lidt alene tid til os selv, hvor han spiller playstation eller ser fodbold.. og jeg tager en dejligt varmt langt bad eller sidder og surfer paa nettet og derefter baby projekt tid

Anmeld

4. februar 2012

sarahb

Vi hygger med ungerne, ser en god film, ligger på sofaen og holder om hinanden til noget i tv'et. Laver pandekager og guffer i os. Vi elsker at tage ud og shoppe sammen og gå ture med ugerne, fodre ænder osv.

Anmeld

4. februar 2012

Mum33

I weekenderne er vi ofte sammen med nogle af vores vennepar.  I hverdagen er det mere praktiske ting, men en gåtur og lidt sofa-hygge tid bliver det da til hver dag.

Anmeld

5. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
MajaBaby skriver:

Hej Piger..

MajaBaby 

ja vi laver det din kæreste ikke gider...spiller brætspil, går lange ture, zoologisk have, når tivoli åbner igen en masse ture i tivoli, men hvad med i gøre turene lidt hyggelige ved at tage på forskellige cafeer.

Altså vi går nogle gange bare derud af og stopper op ved nogle cafeer som ser hyggelige ud og får os en pause, hvor jeg får en kakao eller kage mens manden får en øl

Eller hvis i et godt vennepar lave noget sammen med dem?

Hvis det ikke er for kedeligt, så putte på sofa med slik og god film.

Men arbejder han i weekenden siden han er væk hele weekenden eller er han ude med venner?

Anmeld

6. februar 2012

Lone Jakobsen

må indrømme at vi nok er lidt kedelige herhjemme

vores hverdag er fyldt ud med børn, pligter og en masse aktiviteter som gymnastik, løb og håndbold... så når det bliver aften og børnene er puttet, så dovner vi, enten ved skærmen, med en god bog eller foran tv-et.

jeg kan dog også sagtens sidde og lave noget kreativt som hama perler eller tekstil maling men vi laver sjældent noget aktivt sammen efter kl. 20,30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.