Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
BABYSHOP skriver: 13 bodyer til 150,- det kan simpelthen ikke fås billigere, jeg tror du skal gå i et genbrugsbutik, der kan du måske være heldig
13 bodyer til 150,- det kan simpelthen ikke fås billigere, jeg tror du skal gå i et genbrugsbutik, der kan du måske være heldig
Har du billeder?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
forår skriver: ja det gør jeg da indimellem, men jeg har ikke en tur planlagt før til juli, så der er pænt længe til
ja det gør jeg da indimellem, men jeg har ikke en tur planlagt før til juli, så der er pænt længe til
Jeg vil rigtig gerne købe dem, men synes det bliver for dyrt i Porto Du kender heller ikke andre der skal herover af?
Maria. skriver: Jeg vil rigtig gerne købe dem, men synes det bliver for dyrt i Porto Du kender heller ikke andre der skal herover af?
Nej det gør jeg desværre ikke
Maria. skriver: Det lyder dejligt! Hva koster de? Og hvor bor du?
Det lyder dejligt! Hva koster de? Og hvor bor du?
Hvad siger du til at bytte lig over med den lyserøde nusseklud, og bideringen der aldrig har været i brug, du har på din blog?
Bor ved Middelfart på fyn men kan sagtens sende
BABYSHOP skriver: Hej Ja det har jeg str hedder 70 men den svarer til en str 74 2 sæt a 50,- + porto 30,- ialt 130,- Hvis du beder mig om at sende en pb så ved jeg ikke hvordan man gør Mit kontonr 5990 400 619 0 Sig til hvis du overfører så jeg kan holde øje med pengene
Hej
Ja det har jeg str hedder 70 men den svarer til en str 74
2 sæt a 50,- + porto 30,- ialt 130,-
Hvis du beder mig om at sende en pb så ved jeg ikke hvordan man gør
Mit kontonr 5990 400 619 0
Sig til hvis du overfører så jeg kan holde øje med pengene
Absil
Tror du måske har skrevet til mig men jeg kan bare ikke finde dit svar, jeg er ikke lige så klog på baby.dk endnu
meem skriver: Hvad siger du til at bytte lig over med den lyserøde nusseklud, og bideringen der aldrig har været i brug, du har på din blog? Bor ved Middelfart på fyn men kan sagtens sende
Det er en aftale! Det er str. 86 ik?
BABYSHOP skriver: Absil Tror du måske har skrevet til mig men jeg kan bare ikke finde dit svar, jeg er ikke lige så klog på baby.dk endnu
Har du billeder af bodyerne?
Maria. skriver: Har du billeder af bodyerne?
Det kan jeg tage Det er til pige str 86 ikke og vil du have både lang-og kortærmede ?
BABYSHOP skriver: Det kan jeg tage Det er til pige str 86 ikke og vil du have både lang-og kortærmede ?
Jo, 86 pige, kortærmede..
forår skriver: Nej det gør jeg desværre ikke
Jeg synes det bliver for dyrt med portoen.. Hvis du stadig har dem, når du kommer herovagag, vil jeg gerne købe dem!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128