Hvor meget gør i ud af fastelavn...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Mussen2

Hejsa

Vil lige hører jer med bærn på 2-3 år hvir meget i gør ud af udklædningen til fastelAvn? Min datters dagpleje skal mødes med alle de andre fra dagplejen og slå kattn af tønden , så lidtskal der da gøres ud af det herhjemme, men vil heller ikke værer den som gearer det hele op. Og tænker det måske også skal være en udklædning som er rar at have på det meste af dagen. Den ene dag vil min datter være tigerdyr, den næste løve, den treide abe, sååååå jeg ved snart ikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

twinboys

Mussen2 skriver:

Hejsa

Vil lige hører jer med bærn på 2-3 år hvir meget i gør ud af udklædningen til fastelAvn? Min datters dagpleje skal mødes med alle de andre fra dagplejen og slå kattn af tønden , så lidtskal der da gøres ud af det herhjemme, men vil heller ikke værer den som gearer det hele op. Og tænker det måske også skal være en udklædning som er rar at have på det meste af dagen. Den ene dag vil min datter være tigerdyr, den næste løve, den treide abe, sååååå jeg ved snart ikke

Sidder lige selv og er ved at lave udklip til mine dagplejebørn som de skal pynte i næste uge og så skal de hænge det på deres fastelavnsris... På onsdag skal vi male paptønden så den er klar til mandag i uge 8...

Når det bliver mandag i uge 8 så kommer alle 5 børn inkl. mig udklædt, vi skal have fastelavnshygge med at slå katten af tønden, synge fastelavnssange, lave fastelavnsboller og have forældrekaffe om eftermiddagen med de lækre fastelavnsboller vi har lavet...

Majbritt

Anmeld

4. februar 2012

Zafir

Jeg æææææææææælsger fastelavn Det har jeg ALTID gjort også da jeg var barn

Det er faktisk det eneste, hvor jeg 'pæcer' mit barn eller mine børn, nu om dage
Jeg VIL lave super fede kostumer og jeg HADER, hgvsi vi er til fastelavnsfest og
a: Et eller andet billigt købe kostumer fra BR vinder bedste udklædnig eller
B: Vi har nedlagt bedste uklædnings konkurrencen, fordi den ikke er politisk korrekt

- Ja soooorryýyyeeee hehe... Men jeg vil altså GERNE Have at MINE børn vinder, når de er SUPER fede klædt ud og gang i den mmm...

Men indtil Frigg selv kommer og siger, hvad hun vil være, så får hun lov til at bruge de kostumer jeg lavede til Idun da hun var lille

I år skal Frigg så være Mariehøne og Idun skal være Bat-woman

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.