forslag til dem der sælger ting

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

ved ikke helt om det kan lade sig gøre men ellers er det da et forslag til moderatorerne

fik den Idé at hvis man nu lavede så man kunne linke mellem billederne og teksten som beskriver billedet i sit salgsindlæg så var det lidt nemmere at komme frem og tilbage imellem det hvis man nu f.eks. var interesseret i billede nr. 39 så ville teksten til billede nr. 39 være et link ned til det billede og billedet ville linke op til teksten igen...

håber det er foståeligt hvad jeg prøver at skrive.. har endnu ikke selv lavet nogle saglstråde men kom bare til at tænke på det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Rødhætte

Wampires skriver:

ved ikke helt om det kan lade sig gøre men ellers er det da et forslag til moderatorerne

fik den Idé at hvis man nu lavede så man kunne linke mellem billederne og teksten som beskriver billedet i sit salgsindlæg så var det lidt nemmere at komme frem og tilbage imellem det hvis man nu f.eks. var interesseret i billede nr. 39 så ville teksten til billede nr. 39 være et link ned til det billede og billedet ville linke op til teksten igen...

håber det er foståeligt hvad jeg prøver at skrive.. har endnu ikke selv lavet nogle saglstråde men kom bare til at tænke på det...

Synes det ville være super smart!

Anmeld

4. februar 2012

Wampires

Rødhætte skriver:

Synes det ville være super smart!

sys jeg også

Anmeld

4. februar 2012

Laura.

Wampires skriver:

Super god idé. Det ville også gøre det meget nemmere at finde rundt i, hvis man opretter mange fotos i én tråd..

Anmeld

4. februar 2012

Wampires

Laura. skriver:

Super god idé. Det ville også gøre det meget nemmere at finde rundt i, hvis man opretter mange fotos i én tråd..

lige præcis det jeg tænker sys hurtigt det bliver uoverskueligt at kigge igennem alle fotoes efter at have læst noget der måske var interessant i toppen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.