Caroline86 skriver:
Laura går jo i integreret inst. så for mig er det ikke svært at "vælge" at hun skal fortsætte dernede
det er dejligt, for jeg kan godt forestille mig det er besværligt at finde ud af hvornår tidspunktet er rigtigt, hvilket sted man skal vælge osv 
Jeg får fuld friplads nu hvor jeg er alene med trolden (jeg er stadig på SU) og jeg får også fuld friplads til maden 
ring til dem mandag... de kan lynhurtigt tjekke i systemet om du er berettiget til friplads til maden også! Skulle undre mig meget hvis du ikke er 
knus
Nemt
Jeg er super tilfreds med min DP og jeg elsker det at ka høre om hele hendes hverdag. Den tryghed der er i at én kender hele situationen og alt det føler jeg som kæmpe plus. Og elsker virkelig den tryghed.
Så puha det bliver noget helt andet med børnehave, men for Astrid skyld er det nød til at være snart :') Bliver hårdt for moren.!
Men også det, at skal erkende hun allerede er så stor!
Var det ikke fordi børnehaven hun høre til var stop proppet, så skulle hun jo alligevel allerede 1.marts starte i børnehave..
Så det er pylder fra mig af. -Ved det godt
Ja det må de kunne.. Håber da jeg går ind under, for ellers er det nød til at være det som afgøre det hele, og det vil dælme være synd for Astrid og hendes videre udvikling..
Anmeld