friplads! hva m madordning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.494 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Hejsa.
Jahh skrækkelig nok, så ryger jeg efter aldren snart op i denne bås, men da der er for mange '09 forårsbørn i den by jeg bor i skal hun vente med børnehave til 1.aug.
Meeeen jeg er kommet i tvivl hvor godt det er for hende. Så Vi var igår (fredag) i en børnehave 5km herfra og kigge om den ku bruges.
Meen, de har i den børnehave lige indgået mad ordning, derfor kommer mit spørgsmål så: Jeg har friplads i DP, den regner jeg bestemt med fortsætter, men hva så med madordningen- er den selvbetaling? Eller kommer den også med i friplads?

mvh Louise Vous

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Ingen der kan hjælpe???

Anmeld

4. februar 2012

Caroline86

her i kommunen kan man også få friplads til madordningen vil tro det er det samme hos dig?

Anmeld

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

her i kommunen kan man også få friplads til madordningen vil tro det er det samme hos dig?

Det vil jeg gå udfra det er.
Det lyder dejligt. Men kontakter lige kommunen mandag. Sku bare høre om nogle nogenlunde ku fortælle hva jeg ku forvente af kommunen.
Synes børnehavevalget er svært:s

Anmeld

4. februar 2012

132319

Jeg har madordningen med i min friplads

Anmeld

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

132319 skriver:

Jeg har madordningen med i min friplads

Super.. Jeg ka nemlig ikk lige få de penge, madordningen koster, ud af mit budget..

Anmeld

4. februar 2012

Father

Hej,

Nu må du ikke tage mine ord for lov, men jeg mener, at når du har en Pæd. Fri. så hører mad- og hyggeordninger med ind under......I might be wrong.

Anmeld

4. februar 2012

Caroline86

LouiseVous skriver:

Det vil jeg gå udfra det er.
Det lyder dejligt. Men kontakter lige kommunen mandag. Sku bare høre om nogle nogenlunde ku fortælle hva jeg ku forvente af kommunen.
Synes børnehavevalget er svært:s

Laura går jo i integreret inst. så for mig er det ikke svært at "vælge" at hun skal fortsætte dernede det er dejligt, for jeg kan godt forestille mig det er besværligt at finde ud af hvornår tidspunktet er rigtigt, hvilket sted man skal vælge osv

Jeg får fuld friplads nu hvor jeg er alene med trolden (jeg er stadig på SU) og jeg får også fuld friplads til maden

ring til dem mandag... de kan lynhurtigt tjekke i systemet om du er berettiget til friplads til maden også! Skulle undre mig meget hvis du ikke er

knus

Anmeld

4. februar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Caroline86 skriver:

Laura går jo i integreret inst. så for mig er det ikke svært at "vælge" at hun skal fortsætte dernede det er dejligt, for jeg kan godt forestille mig det er besværligt at finde ud af hvornår tidspunktet er rigtigt, hvilket sted man skal vælge osv

Jeg får fuld friplads nu hvor jeg er alene med trolden (jeg er stadig på SU) og jeg får også fuld friplads til maden

ring til dem mandag... de kan lynhurtigt tjekke i systemet om du er berettiget til friplads til maden også! Skulle undre mig meget hvis du ikke er

knus

Nemt

Jeg er super tilfreds med min DP og jeg elsker det at ka høre om hele hendes hverdag. Den tryghed der er i at én kender hele situationen og alt det føler jeg som kæmpe plus. Og elsker virkelig den tryghed.

Så puha det bliver noget helt andet med børnehave, men for Astrid skyld er det nød til at være snart :') Bliver hårdt for moren.!
Men også det, at skal erkende hun allerede er så stor!
Var det ikke fordi børnehaven hun høre til var stop proppet, så skulle hun jo alligevel allerede 1.marts starte i børnehave..
Så det er pylder fra mig af. -Ved det godt

Ja det må de kunne.. Håber da jeg går ind under, for ellers er det nød til at være det som afgøre det hele, og det vil dælme være synd for Astrid og hendes videre udvikling..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.