Aya vil lære at kravle (NU virker det, hihi)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

hautecouture

Sådan...

Aya blev 5 måneder i mandags og har i en lille måneds tid møvet sig rundt på maven og forsøgt at få knæene op under sig.

Nu har hun fundet den rigtige kravlestilling på knæene med strakte arme... nu er problemet bare at hun ikke kan komme nogle vegne - står bare og vugger frem og tilbage Det er lidt sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

twinboys

hautecouture skriver:

Sådan...

Aya blev 5 måneder i mandags og har i en lille måneds tid møvet sig rundt på maven og forsøgt at få knæene op under sig.

Nu har hun fundet den rigtige kravlestilling på knæene med strakte arme... nu er problemet bare at hun ikke kan komme nogle vegne - står bare og vugger frem og tilbage Det er lidt sødt

Anmeld

4. februar 2012

Muhmi

hautecouture skriver:

Sådan...

Hvor er hun dyyyyyygtig!!!!

Anmeld

5. februar 2012

hautecouture

twinboys skriver:

De små gør mange søde ting

Anmeld

5. februar 2012

hautecouture

Muhmi skriver:

Hvor er hun dyyyyyygtig!!!!

Hihihi... De bliver så hurtigt store altså :O

Anmeld

5. februar 2012

twinboys

hautecouture skriver:

De små gør mange søde ting

nemlig...

Anmeld

5. februar 2012

Muhmi

hautecouture skriver:

Hihihi... De bliver så hurtigt store altså :O

Alt for hurtigt! Silas skal begynde i dagpleje imorgen... Det ved jeg ikke helt om moren er klar på

Anmeld

5. februar 2012

Røverdatter

nååårh hvor er hun sød! 

Anmeld

5. februar 2012

hautecouture

Muhmi skriver:

Alt for hurtigt! Silas skal begynde i dagpleje imorgen... Det ved jeg ikke helt om moren er klar på

UHA nej dog... Aya er som sagt kun lige blevet 5 mdr og jeg gruer allerede for den dag hun skal starte i vg ...

Eller... faktisk gruer jeg mere for den dag jeg selv skal starte arbejde - skal starte før hende, far tager de sidste 12 uger af barsel...  Puuuha, det bliver hårdt, haha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.