Hvornår og hvor meget mad? 10 -12 mdr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Anonym trådstarter

Hvornår og hvor mange gange spiser jeres barn på 10-12 mdr? Er det normalt at barnet kan gå fra kl 17.30 og så først få mad kl 7-8 næste morgen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

ledermus

det lyder som mange timer men tror godt nogle børn kan i den alder.

Oliver er snart 11 måneder og plejer at få sin natflaske ca.kl.18.30 og så får han normalt først igen kl.6 ca.

Anmeld

4. februar 2012

Chris86

Vores datter på 10 mdr. får:

- morgenmad
- så frugt ell. andet
- middagsmad
- så a38 med frugt ell. andet
- Aftensmad

Og inden hun skal i seng får hun måske lidt frugtmos ell. andet (men kun nogle aftener, alt efter hvor længe siden hun fik aftensmad)...
Og hun får ca aftensmad halv seks +/- og morgenmad omkring syv/halv otte...

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

det lyder som mange timer men tror godt nogle børn kan i den alder.

Oliver er snart 11 måneder og plejer at få sin natflaske ca.kl.18.30 og så får han normalt først igen kl.6 ca.

Det er heller ikke altid mit barn holder så længe, men hun vil ikke have flaske mere og heller ikke altid andet inden senge tid.. Og min SP mener at natflasken skal væk.. Og det er lang fra hvernat hun efterspøger den..

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Chris86 skriver:

Vores datter på 10 mdr. får:

- morgenmad
- så frugt ell. andet
- middagsmad
- så a38 med frugt ell. andet
- Aftensmad

Og inden hun skal i seng får hun måske lidt frugtmos ell. andet (men kun nogle aftener, alt efter hvor længe siden hun fik aftensmad)...
Og hun får ca aftensmad halv seks +/- og morgenmad omkring syv/halv otte...

Det lyder ca som herhjemme..

Anmeld

4. februar 2012

ledermus

Anonym skriver:

Det er heller ikke altid mit barn holder så længe, men hun vil ikke have flaske mere og heller ikke altid andet inden senge tid.. Og min SP mener at natflasken skal væk.. Og det er lang fra hvernat hun efterspøger den..

hmm min sp har sagt at hvis oliver har brug for en flaske om natten skal jeg bare give ham den også selvom han bliver 1½ år. om dagen får en stadig en flaske MME morgen og aften og ja så engang imellem om natten men det er nu sjældent den om natten. indtil han er et år vil jeg helst undgå at stoppe med MME da han jo derigennem får det jern han skal og undgår jerntilskud som kan være hårdt for maven

Anmeld

4. februar 2012

Anonym trådstarter

ledermus skriver:

hmm min sp har sagt at hvis oliver har brug for en flaske om natten skal jeg bare give ham den også selvom han bliver 1½ år. om dagen får en stadig en flaske MME morgen og aften og ja så engang imellem om natten men det er nu sjældent den om natten. indtil han er et år vil jeg helst undgå at stoppe med MME da han jo derigennem får det jern han skal og undgår jerntilskud som kan være hårdt for maven

Hun får jern, da hun ikke vil have flasken om dagen, så det er der heldigvis styr på..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.