creme uden vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.569 visninger
7 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

tweety2060

Hej skønne baby.dkbrugere.
Jeg har brug for et godt råd ang creme til ansigtet. Når nu det er så koldt udenfor har jeg ladet mig fortælle at det skal være creme uden vand som trunten skal smøres med... Men hvilken og hvor køber i den?
På forhånd væk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

IT-nørd

Vi bruger Matas babycreme. Jeg fik at vide, at det er en gammel skrøne at cremen skal være uden vand. Den absorberes ikke af huden, men lægger en hinde på og hvis babyen kommer til at svede under hinden, kommer der frostskader.

I Matas Babycreme er der vand, men hvis du smører huden 10 min før babyen kommer ud, er det nok. Desuden er der ingen dårligt i, kun rene råvarer.

Anmeld

4. februar 2012

Mummymalle

Ceridal fra apoteket er uden vand og super god. Min søn har fået lidt for meget frost på hænderne og der er den rigtig god :-)

Anmeld

4. februar 2012

Mussen2

Fedt procenten skal være 70 % når dt bruges i fros vejr. Feks kan cremen ceridal bruges. Man kan også bruge cremer som indeholdr mindre fedt, men i så fald skal den smøs på 20 min. Før man går udendørs.

Jeg er ret sikker på der er noget om snakkes og det ikke blot er en skrøne.

Anmeld

4. februar 2012

Pikku Myy

Mummymalle skriver:

Ceridal fra apoteket er uden vand og super god. Min søn har fået lidt for meget frost på hænderne og der er den rigtig god :-)

Den har vi også brugt med rigtig gode resultater - både forebyggende og som behandling.

Anmeld

4. februar 2012

Tona

tweety2060 skriver:

Hej skønne baby.dkbrugere.
Jeg har brug for et godt råd ang creme til ansigtet. Når nu det er så koldt udenfor har jeg ladet mig fortælle at det skal være creme uden vand som trunten skal smøres med... Men hvilken og hvor køber i den?
På forhånd væk

Apotekets babysalve bruger vi

Anmeld

4. februar 2012

_-Kathrine-_

Ceridal

Anmeld

4. februar 2012

*Sofie*

Også Ceridal kuldecreme her!
Den er virkelig go' og ka købes på apoteket
Især Malous hage er rigtig slemt ramt pga vejret (og den s*tans sut), men den creme hjælper rigtig meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.