Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi får gæster til frokost og tænkte jeg lige ville smække en kage sammen men har ingen æg og gider ikke til ud at handle....
Kan man bage chokoladekage uden æg og i så fald er der nogen der har en god opskrift?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
opper den lige da jeg snart skal bage
cecilie1984 skriver: Vi får gæster til frokost og tænkte jeg lige ville smække en kage sammen men har ingen æg og gider ikke til ud at handle.... Kan man bage chokoladekage uden æg og i så fald er der nogen der har en god opskrift?
FamilenStorm skriver: Har ikke prøvet opskriften..Men Googlede lige og så kom denne.. http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_b oern.php?id=21921
Har ikke prøvet opskriften..Men Googlede lige og så kom denne.. http://www.dk-kogebogen.dk/opskrift2/visopskrift_b oern.php?id=21921
mange tak det vil jeg prøve
cecilie1984 skriver: mange tak det vil jeg prøve
FamilenStorm skriver: Håber den bliver god :-)
Håber den bliver god :-)
Tak for tippet, den står til afkøling nu
cecilie1984 skriver: Tak for tippet, den står til afkøling nu
Hvordan blev den ?
AalborgPigen skriver: Hvordan blev den ?
Ganske fin. Men ikke helt spm man keder en rigtig chokolade kage, tror jeg skulle have puttet lidt mere kakao i Men den smager fint
cecilie1984 skriver: Ganske fin. Men ikke helt spm man keder en rigtig chokolade kage, tror jeg skulle have puttet lidt mere kakao i Men den smager fint
Jeg lavede nogle muffins uden æg.. Syntes bare de smagte skide mærkeligt... Men man skal nok bare vænne sig til det
AalborgPigen skriver: Jeg lavede nogle muffins uden æg.. Syntes bare de smagte skide mærkeligt... Men man skal nok bare vænne sig til det
har lige lagt en masse glasur på den og Emilie har pyntet den med lyserøde og lilla prinsesse kugler og glimmer osv så måske kan man slet ikke smage kagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128