37.8 i feber..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.042 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. februar 2012

Tinehh

Hej Piger..

Jeg skriver lige her meget tidligt om morgenen.. 

Min lille elskede pus er bare blevet skidt i løbet af natten 

Vågner kl. 03, hvor jeg går ind til ham for at se hvad det mon kan være.. Han hoster er er en lille bitte smule varm. Tager hans temp. den siger 37.8. Putter ham så hos mig til han falder i søvn. Ligger ham i seng igen og lægger mig i stuen ved siden af så jeg kan høre ham ved det mindste.

Han vågner igen lidt før kl. 05. Rigtig rigtig pyllert. hans temå. siger stadigvæk 37.8.

Han har været forkølet siden starten af januar, hvor vi har været til lægen med ham også fordi han har hostet sådan men der har bare ikke været noget at komme efter. Bare virus.

Men nu er han jo altså blevet rigtig skidt tilpas.

Kan der sagtens sidde noget på lungerne selvom hans temp. Kun er 37.8 ???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

sbs78

Godmorgen. Han kan jo sagtens have en koldlungebetændelse, men ved ikke om dette ville give mere feber, men heller ringe en gang til vagtlægen. Uuu kender godt den bekymmring man har når ens børn er syge

Anmeld

4. februar 2012

Tinehh

sbs78 skriver:

Godmorgen. Han kan jo sagtens have en koldlungebetændelse, men ved ikke om dette ville give mere feber, men heller ringe en gang til vagtlægen. Uuu kender godt den bekymmring man har når ens børn er syge

Jaa, det er jo så det der er spørgsmålet..  Vil også ringe til vagtlægen, men først senere da jeg bare synes han skal have lov til at sove nu hvor det ikke er høj feber. Og så må vi tage den lidt senere i dag.. 

Jaa, jeg kan godt nok heller ikke lide det.. Det er bare det værste.. Niklas har aldrig været syg faktisk og er 10 mdr. nu. Så er hel ny mht. til noget med sygdom med ham.

Men tak for dit svar så tidligt..  

Anmeld

4. februar 2012

sbs78

Tinehh skriver:

Jaa, det er jo så det der er spørgsmålet..  Vil også ringe til vagtlægen, men først senere da jeg bare synes han skal have lov til at sove nu hvor det ikke er høj feber. Og så må vi tage den lidt senere i dag.. 

Jaa, jeg kan godt nok heller ikke lide det.. Det er bare det værste.. Niklas har aldrig været syg faktisk og er 10 mdr. nu. Så er hel ny mht. til noget med sygdom med ham.

Men tak for dit svar så tidligt..  

Det var da så lidt

Man skal bare altid mærke sin mavefornemmelse, om hvad den sigerMin den lille på 1½ år har også lige været syg i en uge, hun havde på et tidspunkt 41,4 i feber, og det synes jeg ikke var sjovt, men heldigvis var der ikke noget alvorligt i vejn. Nu har min store pige bare brækket benet, ved en kælketur, Så nej moder rollen er ikke altid sjov

Anmeld

4. februar 2012

FamilenStorm

Tinehh skriver:

Hej Piger..

Jeg skriver lige her meget tidligt om morgenen.. 

Min lille elskede pus er bare blevet skidt i løbet af natten 

Vågner kl. 03, hvor jeg går ind til ham for at se hvad det mon kan være.. Han hoster er er en lille bitte smule varm. Tager hans temp. den siger 37.8. Putter ham så hos mig til han falder i søvn. Ligger ham i seng igen og lægger mig i stuen ved siden af så jeg kan høre ham ved det mindste.

Han vågner igen lidt før kl. 05. Rigtig rigtig pyllert. hans temå. siger stadigvæk 37.8.

Han har været forkølet siden starten af januar, hvor vi har været til lægen med ham også fordi han har hostet sådan men der har bare ikke været noget at komme efter. Bare virus.

Men nu er han jo altså blevet rigtig skidt tilpas.

Kan der sagtens sidde noget på lungerne selvom hans temp. Kun er 37.8 ???

Æv at jeres lille pus er syg :-(

Jeg vil vove at sige at han har feber.. 37.8 er en høj morgentemoeratur, så jeg tør næsten satse p at den vil stige i løbet af dagen..

Så hvis du er urolig for kold lungebetændelse eller andet skidt så gi lægen et kald..

Håber han sover det væk igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.