Rødme på tissemanden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

heidi30

Hej,

Malte er blevet rød på tissemanden, sådan ca. midpå og ned. Han kløer sig ikke og "klager" sig heller ikke over det.

Jeg synes det er blevet lidt værre siden igår, men stadig ikke noget vildt. Jeg har googlet lidt men kan ikke finde noget andet end måske svamp, men billederne ser så voldsomme ud så det tror jeg ikke det kan være.

Har også overvejet om det måske er bleen som irritere området.

Nogen som har en ide?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Mor010711

Hvis det "bare" er bleen der generer, kan du jo evt. prøve at lade ham ligge med med bar mås i noget tid. Så der bliver luftet lidt 

Anmeld

3. februar 2012

heidi30

Mor010711 skriver:

Hvis det "bare" er bleen der generer, kan du jo evt. prøve at lade ham ligge med med bar mås i noget tid. Så der bliver luftet lidt 

Hej,

det prøvede vi faktisk også her til aften, så løb ham rundt i ca. 20 min. i fri dressur 

Må se på det igen imorgen ellers smutter vi forbi lægen på mandag.

Anmeld

3. februar 2012

Mor010711

Sådan som du beskriver det, så lyder det hvert fald ikke så voldsomt. Og det er jo ikke usandsynligt at det bare er bleen. 

Håber det er gået i sig selv imorgen 

Anmeld

3. februar 2012

heidi30

Mor010711 skriver:

Sådan som du beskriver det, så lyder det hvert fald ikke så voldsomt. Og det er jo ikke usandsynligt at det bare er bleen. 

Håber det er gået i sig selv imorgen 

Det tror jeg heller ikke det er, men det er jo et ømt sted for lillemanden så er obs på det.

Håber det er væk imorgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.