æggeleder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

258 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg har været til undersøgelse idag og han vist/sagde min æggeleder så fin ud altså han snakkede kun om den en hvad med den anden?

Tænker os bare hvad så nu hvad kan man så gøre for at vi kan få vores ønske barn ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

jeg har været til undersøgelse idag og han vist/sagde min æggeleder så fin ud altså han snakkede kun om den en hvad med den anden?

Tænker os bare hvad så nu hvad kan man så gøre for at vi kan få vores ønske barn ?

lyder ikke som om han var særlig grundig eller god til at forklare jeres muligheder, men selvom alt ser ud til at være fint kan man jo godt være uforklarligt barnløs - og i så fald burde i henvises til inseminations behandling eller lignene

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

tak

skal ned til ham igen onsdag og der har jeg da tænkt mig og tag en snak med ham om hvad med den anden og hvad nu ?

Anmeld

3. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

tak

skal ned til ham igen onsdag og der har jeg da tænkt mig og tag en snak med ham om hvad med den anden og hvad nu ?

ja gør det. insemination er i virkeligheden bare optimering af at ramme tidspunktet, evt med mild stimulation så kunne forestille mig han måske foreslog dette men bare få spurgt så i er helt med på mulighederne. har selv en guldklump på vej ved hjælp af kunstig befrugtning men jeg var også gennem insemination først

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.