Hold da op, det længe siden..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

359 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

nvm

At jeg at været aktiv her på baby... Synes dårlig man har tid til det mere, når man ikke er på barsel længere.. hyggede mig ellers meget med at sidde herinde med at skrive med alle jer dejlige kvinder... Så nu vil jeg da prøve at se langer har tid til at være lidt aktiv igen.. Ilina er nu 15 mdr, her den 8. Og zenia er 5,5 år hun begynder i SFO her i april den store pige, det går alt for stærkt. Er slet ikke klar til km skalskoleleder, min lille prinsesse Nåh

Men ville bare lige hilse på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Clisolka

nvm skriver:

At jeg at været aktiv her på baby... Synes dårlig man har tid til det mere, når man ikke er på barsel længere.. hyggede mig ellers meget med at sidde herinde med at skrive med alle jer dejlige kvinder... Så nu vil jeg da prøve at se langer har tid til at være lidt aktiv igen.. Ilina er nu 15 mdr, her den 8. Og zenia er 5,5 år hun begynder i SFO her i april den store pige, det går alt for stærkt. Er slet ikke klar til km skalskoleleder, min lille prinsesse Nåh

Men ville bare lige hilse på

Jamen velkommen tilbage - jeg syntes også det er lang tid siden jeg har mødt dig i debatterne 

Men ja, det er lidt hårdt at starte op efter barsel.... 

Anmeld

12. februar 2012

nvm

Babymor2010 skriver:

Jamen velkommen tilbage - jeg syntes også det er lang tid siden jeg har mødt dig i debatterne 

Men ja, det er lidt hårdt at starte op efter barsel.... 

hehe jaa jeg er gået helt i stå herinde, kan heller ikke finde ud af siden mere, der sket meget jo

jamen mange tak..

Anmeld

12. februar 2012

Camilla..

nvm skriver:

hehe jaa jeg er gået helt i stå herinde, kan heller ikke finde ud af siden mere, der sket meget jo

jamen mange tak..

velkommen tilbage skatter

Anmeld

12. februar 2012

nvm

Camilla.. skriver:

velkommen tilbage skatter

takker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.