Øjenlæge hvordan ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har tidligere skrevet at jeg havde en trykken for mit ene øje , nu er det heldigvis gået væk . Men må nok hellere beholde min tid hos øjen lægen som er imorgen . 

Nu er jeg nervøs hva der skal forgå , de skal undersøge øjet for sygdomme . Og jeg skal have nogle dråber i øjet som gør se kan se ,,igennem,, øjet . 

Men hva mere kan de mon finde på ? Stikker de ind i øjet ? Noget med nåle ? :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Mor010711

Nu ved jeg jo ikke præcis hvad det er de tjekker for og hvordan det skal foregå lige med dig. Men den ene gang jeg selv har været ved øjenlæge, fik jeg et par dråber i hvert øje, som bedøver øjnene. Det svier ikke eller gør ond eller noget. Øjet løber lidt i vand, og så er det det. Efter et par minutter er øjet bedøvet og de kan komme helt tæt på og kigge. Kan ikke huske om de rørte ved øjet. Hvis de gjorde, er det hvert fald ikke noget man mærker. 

Det som jeg husker som det værste var faktisk at man også bliver bedøvet lige under øjet fordi væsken jo også rammer der. Det gør ikke ondt eller noget. Det er bare en lidt mærkelig fornemmelse. 

Kan ikke forestille mig at de begynder at stikke i dig med nåle. Men det er jo rent gætværk fra min side.

Held og lykke med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.