Øv... det er slut...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

--pige 87--

kæmpe krammer fra mig!

jeg står der også selv så ved hvordan det er  mig og kæresten gik fra hinanden og vi var sammen næsten 5 år og vi har en søn på 2 år sammen. Det er sindssygt hårdt!!  især fordi man håber på ens kernefamilie vil holde og man drømmer om flere børn med samme far, hus osv  håber fremtiden kommer til at se lysere ud

knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Anonym trådstarter

Det værste er at hans mor siger at hun holder af mig... (eller skal vi sige holdte af mig?) alligevel har hun allerede en ny dame i tankerne til ham!....

Anmeld

4. februar 2012

--pige 87--

jeg føler lidt vi er i samme situation, for sådan var hans mor også overfor mig, nu har min eks så fundet en ny pige som jo er ih og åhh så vigtig, ja det hårdt

du kan altid skrive til mig hvis du har brug for at snakke, jeg mangler selv nogle at snakke med når det bliver for hårdt

Anmeld

7. februar 2012

Anonym trådstarter

GOD! JEG HADER MIN EKS MOR LIGE NU!!!

Min eks og jeg var blevet enige om at jeg skulle komme ud til ham idag for at udfylde papirer ang. forældremyndighed, børnebidrag m.m. De er så ikke kommet, så vi rykkede aftalen et par dage.

Da jeg så var hos ham idag for at hente nogle ting siger jeg til ham at jeg vil ringe til vores familiebehandler så hun kan sidde og hjælpe os - hvortil hans mor, der tilfældigvis også var der, siger at jamen, det har de da søgt om på nettet, så vi vil få en indkaldelse til statsamtet.....

Det var meningen at MIN EKS og JEG skulle ordne alle de papirer - ikke MIN EKS og HANS MOR!

Mine forældre siger så at jeg ikke må underskrive noget før at jeg har fået familiebehandleren til at læse det. Jeg har aftalt med ham at jeg skal komme ud til ham torsdag formiddag og vil prøve at få familiebehandleren med.... men kan jeg godt bede hans mor gå hvis hun er der? Det er jo ikke mit hjem mere, men min eks er en tøffelhelt når hun er der....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.