Sutte snor/kæde, hvor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4. februar 2012

OoLøjsoO

Mette. skriver:

Jeg har brugt fra Småfolk eller dem jeg selv syer.

har du evt en hjemme side , hvor man kan købe små folk sutte kæde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. februar 2012

Mette.

OoLøjsoO skriver:

har du evt en hjemme side , hvor man kan købe små folk sutte kæde

http://www.funkylittlemonkey.dk/shop/smaafolk-suttekaede-lilla-15642p.html 

Anmeld

4. februar 2012

GitteC78

Vi bruger de suttekæder som jeg selv laver.... Jeg laver dem på bestilling og med barnets navn

Anmeld

4. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har kun brugt hjemmelavet sutkæder.Dem man ka købe har bare rigtig store upraktiske klemmer til at sætte på tøjet og holder ik ordenlig. Så her syede jeg dem bare selv. Vh stine

Anmeld

4. februar 2012

OoLøjsoO

GitteC78 skriver:

Vi bruger de suttekæder som jeg selv laver.... Jeg laver dem på bestilling og med barnets navn

ej hvor godt, har du billede ?

Anmeld

4. februar 2012

OoLøjsoO

StineW79 skriver:

Vi har kun brugt hjemmelavet sutkæder.Dem man ka købe har bare rigtig store upraktiske klemmer til at sætte på tøjet og holder ik ordenlig. Så her syede jeg dem bare selv. Vh stine

ja okey .

- som du selv laver?

herfra.

Anmeld

4. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
OoLøjsoO skriver:

ja okey .

- som du selv laver?

herfra.

Jep bruger samme klemme som Maja 4000. Så har jeg bare en trykknap i den anden ende også. Den ende klemmen sidder i er der også trykknap i, så klemmen ka tages af, når kæden ska vaskes. Ellers ligner den, den rigtig meget og er nem at sy.

Stoffet ska man lave 4x klemmens brede. Folde på midten, stryge, også folde ind fra begger sider, ind mod midten, også stryge igen. Så er den klar til at blive syet, hvis du forstår?? Det tager max 15 min! Også ka du få i alle de farver osv du ønsker! Klemmer koster 20 kr for 2 i stof og stil!

Plejer at lave dem som barselsgaver, til dem af mine veninder der ik ka sy og de bringer altid lykke.vh stine

Anmeld

5. februar 2012

GitteC78

OoLøjsoO skriver:

ej hvor godt, har du billede ?

Ja det har jeg.

Jeg vedlægger lige et link til siden herinde: https://www.baby.dk/debat/140387pi1/diverse/suttekaeder-med-navn-----bestil-nu-.aspx#GoToMessage

Anmeld

5. februar 2012

CeViss

5. februar 2012

An&Jo

Jeg har en fra katvig til sønnike i noget dejlig let materiale så han faktisk ikke mærker den er der..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.