Venter stadig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

Puha hvor er ventetiden lang. Jeg fik lagt æg op den 27.01.12 og har test dag med blodprøve den 10.02.12.

Jeg har en stærk fornemmelse af at den er der. Har det præcis på samme måde som da storesøster var der.

Men hvis jeg tester vil Ovitrelle Ægløsningssprøjten så kunne give en falsk positiv test????

for et guldgryn i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Putomanen

Jeg er i præcis samme situation som dig, så jeg kender alt til det

Hvorfor har du på fornemmelse, at den er der, hvis jeg må spørge?

Jeg har fået at vide, at ægløsningssprøjten kan give udslag på graviditetstesten i op til 14 dage efter. Så du er nok desværre nødt til at vente i nogle dage endnu

Jeg  for dig!

Anmeld

3. februar 2012

Nessie

Jeg er også i venteposition

Denne gang fik jeg Ovitrelle som jeg har skulle tage i 3 dele, og fik besked på ikke at teste før tid, da jeg så ville teste positivt uanset hvad.

for os alle 3

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Putomanen skriver:

Jeg er i præcis samme situation som dig, så jeg kender alt til det

Hvorfor har du på fornemmelse, at den er der, hvis jeg må spørge?

Jeg har fået at vide, at ægløsningssprøjten kan give udslag på graviditetstesten i op til 14 dage efter. Så du er nok desværre nødt til at vente i nogle dage endnu

Jeg  for dig!

Mine fornemmelser beror på at jeg har vildt mange smerter ved ledbåndene i lysken, hovedpine som en i pokker og ømme bryster.

Jeg tror ikke på at jeg ville kunne opfinde alle disse gener alene med psyken.

Så jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for os alle. Oktober SKAL være vores baby måned

Anmeld

3. februar 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Puha hvor er ventetiden lang. Jeg fik lagt æg op den 27.01.12 og har test dag med blodprøve den 10.02.12.

Jeg har en stærk fornemmelse af at den er der. Har det præcis på samme måde som da storesøster var der.

Men hvis jeg tester vil Ovitrelle Ægløsningssprøjten så kunne give en falsk positiv test????

for et guldgryn i maven

Jeg testede personligt 2 dage før tid da jeg som jer heller ikke kunne vente 14 dage der viste den positiv (ikke falsk ) men tror man skal passe på at teste for tidligt . held og lykke til jer alle

Anmeld

4. februar 2012

Putomanen

Anonym skriver:

Mine fornemmelser beror på at jeg har vildt mange smerter ved ledbåndene i lysken, hovedpine som en i pokker og ømme bryster.

Jeg tror ikke på at jeg ville kunne opfinde alle disse gener alene med psyken.

Så jeg håber og krydser alt hvad jeg kan for os alle. Oktober SKAL være vores baby måned

Den hopper jeg med på, at oktober bliver en baby måned for os  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.