Hader den ventetid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

500 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Putomanen

Hej de damer

Jeg fik lagt et æg op i søndags, så nu går jeg bare og venter på testdag og bloprøve, og jeg er ved at blive sindsyg!!!

Jeg tænker konstant på:
Hvad hvis jeg tester positivt, hvad hvis jeg tester negativt. Uhh, var det et stik i maven som betyder at ægget sætter sig fast. Var det bare lidt luft i maven. Juhuu, det lykkes for os denne gang. Øv, det lykkes aldrig for os.

Tankerne hvirvler rundt i hovedet på mig, og jeg veskler konstant fra positiv til negativ. Der er bare sååå lang tid til mandag d. 13.

Jeg hader denne ventetid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

nielsen80

årh søde, det er bare så hårdt og gå at vente. Jeg håber virkelig, du har et mirakel i maven

Anmeld

3. februar 2012

Putomanen

nielsen80 skriver:

årh søde, det er bare så hårdt og gå at vente. Jeg håber virkelig, du har et mirakel i maven

Mange tak! Det håber jeg virkelig også!!

Så kan jeg følge i dine spor

Anmeld

3. februar 2012

ønskebørn74

Putomanen skriver:

Hej de damer

Jeg fik lagt et æg op i søndags, så nu går jeg bare og venter på testdag og bloprøve, og jeg er ved at blive sindsyg!!!

Jeg tænker konstant på:
Hvad hvis jeg tester positivt, hvad hvis jeg tester negativt. Uhh, var det et stik i maven som betyder at ægget sætter sig fast. Var det bare lidt luft i maven. Juhuu, det lykkes for os denne gang. Øv, det lykkes aldrig for os.

Tankerne hvirvler rundt i hovedet på mig, og jeg veskler konstant fra positiv til negativ. Der er bare sååå lang tid til mandag d. 13.

Jeg hader denne ventetid

KÆMPE KRAMMER

OG

Anmeld

4. februar 2012

Putomanen

ønskebarn74 skriver:

KÆMPE KRAMMER

OG

Mange tak

Anmeld

5. februar 2012

Nessie

Det er det værste ved behandlingen, at man skal gå og vente i nervøs spænding på at få dommen over ens fremtid.

for at vi kommer til at følges ad

Anmeld

5. februar 2012

Putomanen

Nessie skriver:

Det er det værste ved behandlingen, at man skal gå og vente i nervøs spænding på at få dommen over ens fremtid.

for at vi kommer til at følges ad

Ja, det er helt klart det værste. Jeg håber også, at jeg følger trop!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.