Creme leatherette Emmaljunga sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.023 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

SukkerDronning

Jeg har denne SUPER lækkre og velholdte vogn til salg. Den er købt 14 januar 2011, så de to års garanti er stadig på Modellen er Mondial Duo Combi og den er Creme Leatherette i farven, med Cryptonite stel. Fra et ikke ryger hjem uden husdyr. Den har altid stået indenfor. Klapvogns delen er kun brugt meget få gange (Mindre end 10 gange). Barnevognsdelen er 79 cm indvendig.
Jeg sender ikke!
Nyprisen er 6600kr
Ingen rust, pletter eller andet.

Jeg skal nok få smidt nogle billeder ind af klapvognsdelen

Jeg sælger den for 4000kr. og prisen er fast! Den kan hentes i Regstrup (Holbæk kommune)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. februar 2012

SukkerDronning

17. februar 2012

SukkerDronning

24. februar 2012

SukkerDronning

24. februar 2012

Pinkrose

Sirup skriver:

Jeg har denne SUPER lækkre og velholdte vogn til salg. Den er købt 14 januar 2011, så de to års garanti er stadig på Modellen er Mondial Duo Combi og den er Creme Leatherette i farven, med Cryptonite stel. Fra et ikke ryger hjem uden husdyr. Den har altid stået indenfor. Klapvogns delen er kun brugt meget få gange (Mindre end 10 gange). Barnevognsdelen er 79 cm indvendig.
Jeg sender ikke!
Nyprisen er 6600kr
Ingen rust, pletter eller andet.

Jeg skal nok få smidt nogle billeder ind af klapvognsdelen

Jeg sælger den for 4000kr. og prisen er fast! Den kan hentes i Regstrup (Holbæk kommune)

Er det muligt at se billeder af klapvognsdelen ? Og kan klapvogne. Ligge helt ned? Så de kan sove rigtig i den

Anmeld

24. februar 2012

SukkerDronning

Denisep skriver:

Er det muligt at se billeder af klapvognsdelen ? Og kan klapvogne. Ligge helt ned? Så de kan sove rigtig i den

Ja da, jeg sætter nogle ind med det samme, havde bare glemt det Klapvognen kan godt ligges helt fladt

Anmeld

24. februar 2012

SukkerDronning

Også lige et billed af hjul, for at vise at de er fine uden rust

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

24. februar 2012

Pinkrose

Sirup skriver:

Også lige et billed af hjul, for at vise at de er fine uden rust

Er der plads til et Par tasker under klapvognen, det fordi leder efter en der kan ha lidt opbevaring nå man er afsted da jeg er alene med min datter uden bil og min familie bor et stykke væk så vi er ofte ad sted en weekend

Anmeld

24. februar 2012

SukkerDronning

Denisep skriver:

Er der plads til et Par tasker under klapvognen, det fordi leder efter en der kan ha lidt opbevaring nå man er afsted da jeg er alene med min datter uden bil og min familie bor et stykke væk så vi er ofte ad sted en weekend

Ja, altså når den er klapvogn er der ikke helt så meget plads, som f.eks. en odderbarnevogn.

Men jeg tror ikke der er nogle klapvogne der har mere plads end emmaljungas. Så, ja det vil jeg mene.

Jeg har selv taget på weekender med det offentlige hvor den har været godt pakket. Der kan komme en barnevognstaske over styret og to store tasker i varekurven. Jeg har selv en tendens til at pakke til et helt år

Anmeld

3. marts 2012

SukkerDronning

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.