Blodblandet opspyt!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

237 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Tinehh

Jeg har lige et spørgsmål..

Min kæreste har igennem lang lang tid bøvlet med sure opstød og mange gange er det ret så slemt.. (Han er en af de mænd der aldrig går til lægen. "Det går over af sig selv")

Men så lige pludselig i dag, får han så en af de opstød og så er der friskt blod i det han spytter ud i håndvasken!  Har han aldrig oplevet før.

Han har det fint og har ikke ondt i maven.

Men burde han ikke forbi en læge og få det undersøgt? Eller?

Jeg ville gerne ringe til vagtlægen men får jo sikkert bare afvide det er ingenting! 

Hvad synes I? Nogle erfaringer på det område?!

På forhånd tak.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Frk.S

Ingen erfaringer, men jo jeg ville kontakte lægen.

Anmeld

3. februar 2012

livhemdrup

Tinehh skriver:

Jeg har lige et spørgsmål..

Min kæreste har igennem lang lang tid bøvlet med sure opstød og mange gange er det ret så slemt.. (Han er en af de mænd der aldrig går til lægen. "Det går over af sig selv")

Men så lige pludselig i dag, får han så en af de opstød og så er der friskt blod i det han spytter ud i håndvasken!  Har han aldrig oplevet før.

Han har det fint og har ikke ondt i maven.

Men burde han ikke forbi en læge og få det undersøgt? Eller?

Jeg ville gerne ringe til vagtlægen men får jo sikkert bare afvide det er ingenting! 

Hvad synes I? Nogle erfaringer på det område?!

På forhånd tak.. 

jeg har blødende mavesår og det lyder altså som om han er på vej dertil. Hvis han ik har ondt i maven og ikke kasper så meget blod op at han kommer til at lide af blodmangel gør lægevagten normalt intet.

Men syns da bestemt at blir det ved her over weekenden skal i kontakte lægevagten og ellers egen læge på mandag men henblik på henvisning til tarm afsnit så de kan få sendt en kikkert ned og se om det er slemt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.