Taske til hospitalet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2012

Gaia

katrineoerum skriver:

Jeg har vist aldrig nået af pakke tasken før jeg har fået veer.... Med den sidste var det farmand der måtte pakke og kan var vist temlig forvirret for jeg fik både min søns svømmebriller med og min egen badedragt og et strikketøj med..... 

Hvem ved om man fik brig for svømmebriller og badedragt under fødslen. Tihi lidt sjovt, han fik pakket det. Det må da have fået smilet frem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

katrineoerum

Gaia skriver:

Hvem ved om man fik brig for svømmebriller og badedragt under fødslen. Tihi lidt sjovt, han fik pakket det. Det må da have fået smilet frem

Jeg må indrømme at da jeg kiggede i posen tænkte jeg hvad pokker har han tænt sig......

Anmeld

3. februar 2012

Ka+Ma=Be

tulle92 skriver:

Hvor længe før pakket i jeres taske til hospitalet og hvad havde i i den? 

Jeg mener, at jeg lige så stille pakkede den, da jeg rundede 37+. Det sidste kom vist først i, inden vi tog til hospitalet

Anmeld

3. februar 2012

K&S

tulle92 skriver:

Hvor længe før pakket i jeres taske til hospitalet og hvad havde i i den? 

Jeg var liiidt sent på den, jeg pakkede den først da vandet gik :-) 

Anmeld

3. februar 2012

S.Maria

Jeg pakkede tasken aften før jeg skulle have kejsersnit næste morgen. Vidste først det skulle være KS i uge 40+5 og det blev så 41+1 hun kom ud. 

Kan huske at jeg tænkte at jeg sagtens kunne nå og pakke tasken hvis vandet skulle gå eller jeg skulle få veer 

Anmeld

4. februar 2012

Eliza

åhh for filan "taske tråd" IGEN!!!  for 7-17 unge dame..! måske man skulle få fingeren ud og få pakket?? 

nå men så kan jeg da besvare dit spørgsmål.. er idag 39+4 og har pakket TOILETPAPIR + tandpasta.. alt til baby intet til mor.. 

Anmeld

4. februar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
katrineoerum skriver:

Jeg må indrømme at da jeg kiggede i posen tænkte jeg hvad pokker har han tænt sig......

Hé Hé for sjovt! Jamen han har da klart tænkt at du sku føde i vand vh stine

Anmeld

4. februar 2012

katrineoerum

StineW79 skriver:

Hé Hé for sjovt! Jamen han har da klart tænkt at du sku føde i vand vh stine

Ha ha ja jeg havde godt nok ytret ønske om at ville en tur i badekar men lige frem at skulle bruge dykkerbriller havde jeg ikke tænkt på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.