Hvad skal han have på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Mettemus

På årets koldeste dag har jeg hentet feberramt 1-årig hjem fra DP. Han har 39 graderS feber.  Vi bor i et gammelt hus med en del træk, men har tændt op i brændeovnen. Jeg er i tvivl om hvor meget tøj han skal have på. Pt har han en uld/bomuld body + leggins på. Er det for meget? Ved jo at de skal være afklædte, men det er bare så koldt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

MKBP

Profilbillede for MKBP
Mettemus skriver:

På årets koldeste dag har jeg hentet feberramt 1-årig hjem fra DP. Han har 39 graderS feber.  Vi bor i et gammelt hus med en del træk, men har tændt op i brændeovnen. Jeg er i tvivl om hvor meget tøj han skal have på. Pt har han en uld/bomuld body + leggins på. Er det for meget? Ved jo at de skal være afklædte, men det er bare så koldt?

Pas...

Tror du må føle dig frem til hvad du tror er bedst !

Sorry - ingen gode råd herfra, men god bedring med ham !!

//Mette

Anmeld

3. februar 2012

Jonatansmor

Mettemus skriver:

Han skal være klædt nok på så han ikke fryser, men så lidt at han ikke sveder.

Mærk ham i folderne i kroppen. I nakken, under armene, hofterne og knæerne. Vådt/klamt/fugtigt nogen af stederne er han for varmt klædt på.

Men er han fugtig, skal du jo huske at få ham tørret af, inden han kommer i mindre tøj.

God bedring til den bette

Anmeld

3. februar 2012

bøgelund

Mettemus skriver:

øv hvor træls..  

anna har været syg med feber, halvsbetændelse og mellemøresbetændelse siden tirsdag..  

men jeg ville sige, at han ikke skal have træk.. men hellere lidt for kold, end for varm.. for at undgå feberkrampe.. 

selvfølgelig skal han ikke fryse.. 

god bedring med ham.. 

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

TAK for hurtige og gode svar! Han er varm men sveder ikke, så jeg tror det er ok.

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

bøgelund skriver:

øv hvor træls..  

anna har været syg med feber, halvsbetændelse og mellemøresbetændelse siden tirsdag..  

men jeg ville sige, at han ikke skal have træk.. men hellere lidt for kold, end for varm.. for at undgå feberkrampe.. 

selvfølgelig skal han ikke fryse.. 

god bedring med ham.. 

Øv lille Anna da, hvor har hun raget det til sig? Jeg kan ikke lige gennemskue hvorfor han har feber for han er ikke ked og virker ikke til at have ondt, man han er helt slatten og ligger på mig og aover for første gang i... Nærmest siden han var helt Ny

Anmeld

3. februar 2012

bøgelund

Mettemus skriver:

Øv lille Anna da, hvor har hun raget det til sig? Jeg kan ikke lige gennemskue hvorfor han har feber for han er ikke ked og virker ikke til at have ondt, man han er helt slatten og ligger på mig og aover for første gang i... Nærmest siden han var helt Ny

ved jeg ikke.. det er bare træls.. 

du kan da prøve at ringe til lægen en gang.. hvis du syns han virker fjern.. hellere et tjek for meget.. 

jeg ventede 3 dage med at tage nogle steder.. så det er lidt synd at hun gik så længe med det.. for det har gjort ondt..

håber snart lille Laurits er på toppen igen.. det er så synd når de er syge..  

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

bøgelund skriver:

ved jeg ikke.. det er bare træls.. 

du kan da prøve at ringe til lægen en gang.. hvis du syns han virker fjern.. hellere et tjek for meget.. 

jeg ventede 3 dage med at tage nogle steder.. så det er lidt synd at hun gik så længe med det.. for det har gjort ondt..

håber snart lille Laurits er på toppen igen.. det er så synd når de er syge..  

Han sover lige nu, så jeg venter lige og ser tiden an. Men nej det er ikke rart. Det ville være rart hvis man kunne spørge hvir det gør ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.