Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg prøver at finde ud af hvor stor forskel der er på hvor meget bæbserne vejer for folk si'r altid at Kian er en stor dreng Han er ikk tyk men robust bygget Kian er 6 mdr og 2 uger idag og vejer 12 kg Hvad vejer jeres skønne unger??
Jeg prøver at finde ud af hvor stor forskel der er på hvor meget bæbserne vejer for folk si'r altid at Kian er en stor dreng
Han er ikk tyk men robust bygget
Kian er 6 mdr og 2 uger idag og vejer 12 kg
Hvad vejer jeres skønne unger??
Sikke en basse
Min datter er knap 4 ,og vejer 13 kg .
Og vejede som 1 årig 6½ kg-Men var også lille af statur.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Freja er 8mdr, vejer 8,2 og er 72 lang
Emilie er 2år, vejer 12,9 og er 92 lang
Hun er nu 11 mdr og vejer omkring de 12 kilo.
Ved 6 mdr vejede hun omkring de 9 kilo.
Baby skal være FEDE - så er de DEJLIGST
//Mette
Se mit profil billede....hun er altså også en basse !!!
Sidst jeg målte og vejede Frej var han 3 mdr og 3 uger og der målte han 68cm og vejede 7,5kg..
seks en halv måned og 9,5 kilo. Ligger helt øverst i vægtkurven.
marcus er 9 mdr og vejer 9,1
Anjamichell skriver: Jeg prøver at finde ud af hvor stor forskel der er på hvor meget bæbserne vejer for folk si'r altid at Kian er en stor dreng Han er ikk tyk men robust bygget Kian er 6 mdr og 2 uger idag og vejer 12 kg Hvad vejer jeres skønne unger??
Felix er 10 mdr. og vejer 10 kg.
Sikken en basse du har <3
Aleksandur vejer ca. 11 kg og han er lige blevet 1 år den 30 januar
Elias er 2 år og vejede sidst vi havde ham på vægten 12.6 kg og målte 84 cm. Han er lille een og har været til sikkerhedsundersøgelse? på børneafdelingen, men viste at han trivedes rigtig godt og motorisk var længere fremme end andre drenge på hans alder.. (da var han mellem 6mrd - 1 år) Og når man ser på hans forældre som små, ja så er ligheden stor.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128