Ømme Brystvorter??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

533 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

Sagen er den at jeg er gravid og har mega ondt i mine bryster og brystvorter, jeg kan slet ikke forestille mig at baby skal kunne sutte på dem, tør jo dårligt selv røre ved dem fordi de er så ømme.

Bider man smerten i sig eller er det noget der "går over"?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Moms

Den ømhed du har i brysterne kommer vist an på hvor langt du er henne.

Jeg tror mange har ømme bryster i starten af graviditeten, men det går over - ihvertfald for mig.

Det er en helt anden smerte du får i forbindelse med opstart af amningen og det er eddermame noget, der kan gøre ondt. Jeg måtte gøre brug af vé-vejrtrækningen, når min søn tog fat og startede op. Det blev bedre, når han lige var kommet i gang.

Min søn fik klippet tungebåndet og måske derfor gik der kun 14 dage før smerterne var ok. Max tre uger ihvertfald.

OG JA det må man bare bide i sig, hvis man vil amme.

Nogle slipper dog helt for smerte :-)

Moms

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Moms skriver:

Den ømhed du har i brysterne kommer vist an på hvor langt du er henne.

Jeg tror mange har ømme bryster i starten af graviditeten, men det går over - ihvertfald for mig.

Det er en helt anden smerte du får i forbindelse med opstart af amningen og det er eddermame noget, der kan gøre ondt. Jeg måtte gøre brug af vé-vejrtrækningen, når min søn tog fat og startede op. Det blev bedre, når han lige var kommet i gang.

Min søn fik klippet tungebåndet og måske derfor gik der kun 14 dage før smerterne var ok. Max tre uger ihvertfald.

OG JA det må man bare bide i sig, hvis man vil amme.

Nogle slipper dog helt for smerte :-)

Moms

er over halvvejs så havde håbet det aftog men det er jo en halv vej igen..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.