Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jaae , folk kan enten lide sne ellers så kan de ikke, men nu blev jeg lidt nysgerrig for hvad folk egenligt syntes , hvordan har i det med sne ?
nå kan åbenbart ikke finde ud af at lave en afstemning øv
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dianaaa skriver: jaae , folk kan enten lide sne ellers så kan de ikke, men nu blev jeg lidt nysgerrig for hvad folk egenligt syntes , hvordan har i det med sne ? nå kan åbenbart ikke finde ud af at lave en afstemning øv
jeg hader det!
jeg hader det. Glatte veje, koldt og små irriterende drenge der synes det er sjovt at kaste snebolde efter forbigående
Jeg har det ok med sne, så længe, at man kan kører på vejene. Men synes det er alt for sent at det kommer i år, så hellere ingen sne
Tror egentlig også kun man kan lave afstemninger hvis man er plus-medlem ved det ikke.
Men jeg kunne bestemt godt være foruden den skide sne! x)
jeg syntes det er okay med snee ville bare heller have haft det i december i stedet
men det er nu meget hyggelidt at lege med sne med børne og kælke.
Elsker sne, i de små mængder de nu er her.
Bryder mig selvfølgelig ikke om de ting der hører med, sjap, bilen sidder fast, bussen er med timers forsinkelse osv.
Men ønsker altid sne til jul, gerne til at kunne kælke med ungerne i familien.
Elsker sne
Måtte bare godt være kommet lidt tidligere denne vinter
Jeg syntes det er super flot og kan også godt lig og lege i det sammen med vores dreng.
men fordi jeg HADER det er fordi folk kan godt nok ikke finde ud af at fjerne det og det er så svært når man skal frem og tilbage osv...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128