Crush på venindes fyr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Anonym trådstarter

Åhr Gud nej, det er simpelthen bare SÅ forkert men jeg har efterhånden opbygget lidt af et crush på min venindes fyr. Som hun i øvrigt har børn med  Jeg kunne aldrig finde på at lægge an på ham eller på nogen måde ville have lyst til at være sammen med ham da han jo er en af mine  bedste veninder kæreste men det er godt nok svært at skulle være i rum sammen med ham 

Når hun brokker sig over ham, har jeg bare lyst til at sige "Åh, hold op han er jo SÅ dejlig" Meeeeen det gør jeg naturligvis ikke!

Hjælp tøser, hvordan kommer jeg over dette vanvidscrush? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Gaia

Finden fyr og lad tiden slette dit crush . Så længe du ikke gør noget, er det jo ret harmløst. Tror som sagt du skal ud og date lidt

Anmeld

3. februar 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Finden fyr og lad tiden slette dit crush . Så længe du ikke gør noget, er det jo ret harmløst. Tror som sagt du skal ud og date lidt

Uha, det er meget nemmere sagt end gjort

Anmeld

3. februar 2012

Bassemor<3

Den bedste måde at komme over en fyr er at komme under en anden 

Anmeld

3. februar 2012

gonefishing

Anonym skriver:

Åhr Gud nej, det er simpelthen bare SÅ forkert men jeg har efterhånden opbygget lidt af et crush på min venindes fyr. Som hun i øvrigt har børn med  Jeg kunne aldrig finde på at lægge an på ham eller på nogen måde ville have lyst til at være sammen med ham da han jo er en af mine  bedste veninder kæreste men det er godt nok svært at skulle være i rum sammen med ham 

Når hun brokker sig over ham, har jeg bare lyst til at sige "Åh, hold op han er jo SÅ dejlig" Meeeeen det gør jeg naturligvis ikke!

Hjælp tøser, hvordan kommer jeg over dette vanvidscrush? 

Det virker lidt på mig som om du ikke vil af med den, men er bange for at reagere på den med tiden?

Jeg tror ikke på man bare bliver forelsket i folk, og slet ikke venindens fyr, men mindre man også gejler sig selv lidt op.

Jeg ville gribe i egen barm, tage mig sammen og være en god veninde. Det kan godt lade sig gøre hvis man selv ønsker det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.