Et hurtigt spørgsmål om at sove ude idag !!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

Saram

Hej piger. Da det jo nok ihvertfald er tæt på minus 10 grader, hvis ikke koldere, må man jo ikke putte dem uden for.

Men vi skal snart ned og handle nu her og hvis jeg kender min datter godt falder hun i søvn på vejen hjem. Men hvad gør jeg så lige, vækker jeg hende og tager hende op, eller lader hende ligge? Åeh er godt nok i tvivl !

Håber VIRKELIG på et hurtigt svar !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Malthes mor

Hvis du kan stille hende et sted, hvor der er læ. I en garage, udhus ell. så ville jeg lade hende sove ude, når I kommer hjem. Ellers ville jeg tage hende med ind, når i kommer retur. Kan I ikke vente med at handle til hun har sovet?

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Hej piger. Da det jo nok ihvertfald er tæt på minus 10 grader, hvis ikke koldere, må man jo ikke putte dem uden for.

Men vi skal snart ned og handle nu her og hvis jeg kender min datter godt falder hun i søvn på vejen hjem. Men hvad gør jeg så lige, vækker jeg hende og tager hende op, eller lader hende ligge? Åeh er godt nok i tvivl !

Håber VIRKELIG på et hurtigt svar !

Kan du ikke stille hende ind i jeres gang eller opgang ??

Anmeld

3. februar 2012

Saram

Malthes mor skriver:

Hvis du kan stille hende et sted, hvor der er læ. I en garage, udhus ell. så ville jeg lade hende sove ude, når I kommer hjem. Ellers ville jeg tage hende med ind, når i kommer retur. Kan I ikke vente med at handle til hun har sovet?

Vi har nemlig ikke rigtig noget sted hvor der er læ.. Overvejer at hænge et tæppe op foran åbningen til barnevognen ??

Nej desværre ikke, for vi skal hente sofa kl 13, så kan ikke nåes bagefter.

Anmeld

3. februar 2012

Saram

morethanperfect skriver:

Kan du ikke stille hende ind i jeres gang eller opgang ??

Desværre ikke, vi bor på 3 sal, og opgangen er SÅ lille, tror ikk engang den kan stå der..

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Desværre ikke, vi bor på 3 sal, og opgangen er SÅ lille, tror ikk engang den kan stå der..

Læg nogle aviser i bunden af barnveognen , og hvis i har en ekstra dyne så lig den under hende .. Tror ikke der sker noget ..

Oscar kommer ud og sove i dag ..

Anmeld

3. februar 2012

Malthes mor

Saram skriver:

Vi har nemlig ikke rigtig noget sted hvor der er læ.. Overvejer at hænge et tæppe op foran åbningen til barnevognen ??

Nej desværre ikke, for vi skal hente sofa kl 13, så kan ikke nåes bagefter.

Hvis du ikke rigtig har nogle muligheder for at stille hende nogen steder, så ville jeg vente med at handle til i morgen. Ellers så lukker de fleste supermarkeder kl 20...

Anmeld

3. februar 2012

Saram

morethanperfect skriver:

Læg nogle aviser i bunden af barnveognen , og hvis i har en ekstra dyne så lig den under hende .. Tror ikke der sker noget ..

Oscar kommer ud og sove i dag ..

Hm, hun har et lammeskind i bunden, sin kørepose, en dyne og to tæpper. Plus tyk trøje, flyverdragt, varme futter og så tækte jeg at hænge et tæppe ved barnevognens åbning ? Tror du ikke det går?

Anmeld

3. februar 2012

Saram

Malthes mor skriver:

Hvis du ikke rigtig har nogle muligheder for at stille hende nogen steder, så ville jeg vente med at handle til i morgen. Ellers så lukker de fleste supermarkeder kl 20...

Ville jeg normalt også gøre, men det er en ret vigtig ting vi skal have.

Anmeld

3. februar 2012

morethanperfect

Saram skriver:

Hm, hun har et lammeskind i bunden, sin kørepose, en dyne og to tæpper. Plus tyk trøje, flyverdragt, varme futter og så tækte jeg at hænge et tæppe ved barnevognens åbning ? Tror du ikke det går?

Jo mon ikke det går .. 

Men det er jo mest den kolde luft ned i lungerne .. Det vidst ikke så godt .
Men hvis det ikke er minus 10 grader , går det nok .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.