Kuldeindeks eller den faktiske temperatur?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

CA

Ved I, hvad man skal gå efter når man putter baby på 1 år ud?
Her er -6 grader, men kuldeindekset ligger på -18.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

Happiness

Hvis der er læ hvor du stiller barnevognen skal du gå ud fra den faktiske temperatur. Og hvis du sætter en stofble stramt foran, så får de små jo ikke den bidende blæst ind.

Det er hvad vores SP har sagt. Så vi lægger Lukas ud indtil temperaturen kommer under de -10.

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

Har netop tænkt på det samme. Her blæser det om hjørner, så er blevet enig med min indre hønemor om at han bliver puttet inde i dag

Anmeld

3. februar 2012

CA

Happiness skriver:

Hvis der er læ hvor du stiller barnevognen skal du gå ud fra den faktiske temperatur. Og hvis du sætter en stofble stramt foran, så får de små jo ikke den bidende blæst ind.

Det er hvad vores SP har sagt. Så vi lægger Lukas ud indtil temperaturen kommer under de -10.

Tak for svar

Anmeld

3. februar 2012

TaAsJu

Som Happiness skriver hvis vogene står i læ og med en stofble over er det den faktiske tem og ikke kulde.. Men jeg ville anbefale og lige holde øje med barnevognen, for det er langt de fleste baby alarmer der rent faktisk virker optimalt i minus grader!!

Anmeld

3. februar 2012

CA

Mettemus skriver:

Har netop tænkt på det samme. Her blæser det om hjørner, så er blevet enig med min indre hønemor om at han bliver puttet inde i dag

Jeg puttede ham ude til morgenlur. Han sover bare bedst ude. Jeg har lige været ude for at mærke på ham, og han virker fint tilpas. I følge baby alarmen er der 0 grader hos ham nu. 

MEN jeg tror han blir puttet inde til middag. Jeg kan mærke at jeg ikke slapper ordentlig af med at han sover derude nu.

Han har eller lige fået sig en ny "sove-i-barnevogn-i-pisse-koldt-vejr-dragt" 

Anmeld

3. februar 2012

Mettemus

Carina87 skriver:

Jeg puttede ham ude til morgenlur. Han sover bare bedst ude. Jeg har lige været ude for at mærke på ham, og han virker fint tilpas. I følge baby alarmen er der 0 grader hos ham nu. 

MEN jeg tror han blir puttet inde til middag. Jeg kan mærke at jeg ikke slapper ordentlig af med at han sover derude nu.

Han har eller lige fået sig en ny "sove-i-barnevogn-i-pisse-koldt-vejr-dragt" 

0 grader er også fint, og når han virker fin i temperatur så er det helt sikkert fint. Fik jeg sagt "fint"? 

Anmeld

3. februar 2012

CA

Mettemus skriver:

0 grader er også fint, og når han virker fin i temperatur så er det helt sikkert fint. Fik jeg sagt "fint"? 

Jeg tror lige du fik det nævnt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.