Min elskede mor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. februar 2012

E.J.mor.

kære elskede mor

tillykke med fødselsdagen.....du ville ha blevet 60 år idag. der går ik en dag uden at jeg savner dig jeg håber du bliver fejret deroppe,for vi fejre dig i aften som vi os ville ha gjort hvis du var her. familien kommer og spiser i aften og i eftermiddag kommer vi på kirkegården med blomster og lys. jeg vil aldrig forstå at du er væk, men jeg ved at du ønsker at jeg skulle komme videre ...og jeg er også kommet et langt skridt videre.

Du vil altid være i mit hjerte for der har du en helt specielt plads

jeg elsker dig mor
og jessica savner dig
jeg gør alt for hun skal huske dig

kærlig hilsen din datter

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg ved desværre hvordan du har det.

Jeg håber dog alligevel I får en dejlig fødselsdag, hvor de glade minder om din mor, får lov til at fylde mere end den kæmpe store sorg.

Anmeld

3. februar 2012

livhemdrup

E.J.mor. skriver:

kære elskede mor

tillykke med fødselsdagen.....du ville ha blevet 60 år idag. der går ik en dag uden at jeg savner dig jeg håber du bliver fejret deroppe,for vi fejre dig i aften som vi os ville ha gjort hvis du var her. familien kommer og spiser i aften og i eftermiddag kommer vi på kirkegården med blomster og lys. jeg vil aldrig forstå at du er væk, men jeg ved at du ønsker at jeg skulle komme videre ...og jeg er også kommet et langt skridt videre.

jeg elsker dig mor
og jessica savner dig

kærlig hilsen din datter

jeg er tom for ord men ville ikke gå videre uden at give dig et

Anmeld

3. februar 2012

Ma-lu

STort kram og håb om en trods alt dejlig fødselsdag .. 

Har også mistet min far, det er ekstra hårdt i de tider det sket noget stort i ens liv, ellerbegivenheder.. Pt mangler jeg ham i vores nye hus og graviditet :/ hans første barnebarn.. 

Igen, stort go  Til dig og familie

Anmeld

3. februar 2012

Samus1983

3. februar 2012

Troldemommi

Sender dig et stort kram, jeg kan ikke forestille mig hvordan du må have det, men håber i får en trods alt hyggelig fødselsdag selvom hovedpersonen mangler

Monica

Anmeld

3. februar 2012

MyLove E

Stort knus.. Syntes det er rigtig godt at i holder fødselsdag for hende.. Men tro at hun holder fødselsdag oppe i himlen med min far som blev 62 i onsdags:-)

Anmeld

4. februar 2012

skønneunger

E.J.mor. skriver:

kære elskede mor

jeg elsker dig mor
og jessica savner dig

kærlig hilsen din datter

jeg føler med dig, min mor ville også være blevet 60 i dec sidste år, det er bare super hårdt især sådan nogle dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.