Dagpleje igen igen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

jlp90

Hej.
Så syntes jeg lige det hele var blevet bedre men så da jeg ville aflevere lærke i dag var dagplejemoderens hus helt sort,dette undrede jeg mig over, men jeg bankede på begge døre også skete der bare intet. Nå jeg kører lærke ud til hendes morfar der kun arbejder i weekenden. Jeg skriver en besked tilhende om hun havde en aftale jeg have glemt så hun holdt fri i dag. klokken var 7.30 da jeg skriver. klokken 9.30 skriver hun en besked om lærke ikke kommer i dag eller om vi bare sover. Jeg skriver vi har været der men at hun ikke var der. Slå skrev hun agt hun bare havde glemt at åbne døren op. Så svare jeg at jeg bankede på døren og der ikke var lys. Så skrev hun at hun nok havde været på toilettet. Jeg tror bare at hun sov over men hvorfor så ikke sige det? Hvad er jeres holdning?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
jlp90 skriver:

Hej.
Så syntes jeg lige det hele var blevet bedre men så da jeg ville aflevere lærke i dag var dagplejemoderens hus helt sort,dette undrede jeg mig over, men jeg bankede på begge døre også skete der bare intet. Nå jeg kører lærke ud til hendes morfar der kun arbejder i weekenden. Jeg skriver en besked tilhende om hun havde en aftale jeg have glemt så hun holdt fri i dag. klokken var 7.30 da jeg skriver. klokken 9.30 skriver hun en besked om lærke ikke kommer i dag eller om vi bare sover. Jeg skriver vi har været der men at hun ikke var der. Slå skrev hun agt hun bare havde glemt at åbne døren op. Så svare jeg at jeg bankede på døren og der ikke var lys. Så skrev hun at hun nok havde været på toilettet. Jeg tror bare at hun sov over men hvorfor så ikke sige det? Hvad er jeres holdning?

puha åbenlyse hvide løgne hader jeg virkelig meget.

Jeg ville sige at det ikke giver mening og om hun ikke bare kan sige det som det er. Alle kan komme til at sove for længe. Jeg tror også jeg ville have det lidt underligt med den viden, at mit barns DP kan finde på at lyve overfor mig. Selvom det er en lille hvid løgn. Men tror nu bare det er mig der overreagerer.

Hun flover sig sikkert og det er derfor hun kom med den undskyldning.

Anmeld

2. februar 2012

MortilElias2010

1. Det er bare ikke godt nok!

2. Sandheden kan være ilde hørt og kan stemple hende.  

3. Episoden lyder lidt speget.

4. Det er bare ikke godt nok!

Gad vide om de andre forældre oplevede det samme, som du, da de kom?

Min dp havde helt sikkert ringet senest 9. for at høre om Elias kom hvis ikke vi havde afleveret ham.

Anmeld

2. februar 2012

jlp90

MortilElias2010 skriver:

1. Det er bare ikke godt nok!

2. Sandheden kan være ilde hørt og kan stemple hende.  

3. Episoden lyder lidt speget.

4. Det er bare ikke godt nok!

Gad vide om de andre forældre oplevede det samme, som du, da de kom?

Min dp havde helt sikkert ringet senest 9. for at høre om Elias kom hvis ikke vi havde afleveret ham.

Der e kun et andet barn som først kommer senere

Anmeld

2. februar 2012

MortilElias2010

jlp90 skriver:

Der e kun et andet barn som først kommer senere

Ja, så kan hun jo have nået at vågne  tsk.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.