Økonomi med nr. 2..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.111 visninger
19 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Altså børnepengene dækker jo den nye inst. plads.. Vi har alt udstyr og tøj.. Hvad kom bag på jer?? Hvad kostede ekstra?? Hvilke erfaringer gjorde i jer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Malli

Følger lige interesseret med her

Anmeld

2. februar 2012

Malthes mor

Børnepengene dækker da ikke den lilles institutionsplads? I min kommune koster en dp-plads 2290 kr og vi får på den lille ca 4200 kr.

Anmeld

2. februar 2012

Tvillingemor80

Malthes mor skriver:

Børnepengene dækker da ikke den lilles institutionsplads? I min kommune koster en dp-plads 2290 kr og vi får på den lille ca 4200 kr.

det vel an på hvor meget man for i tilskud ?

Anmeld

2. februar 2012

morethanperfect

Kigger lige med her også

Anmeld

2. februar 2012

Malthes mor

Tvillingemor90 skriver:

det vel an på hvor meget man for i tilskud ?

ja hvis du får alle mulige tilskud, men det gør vi ikke. Vi får den "rene" børneydelse.  Så med henblik kun på den, dækker den ikke.

Anmeld

2. februar 2012

Tvillingemor80

Malthes mor skriver:

ja hvis du får alle mulige tilskud, men det gør vi ikke. Vi får den "rene" børneydelse.  Så med henblik kun på den, dækker den ikke.

Altså "alle mulige" tilskud ved jeg ikke hvad er? Jeg tænker bare på friplads tilskud som en del for, tænker det er det som TS har regnet med og derfor kan få BFY til at dække for pladsen ..

Anmeld

2. februar 2012

Malthes mor

Tvillingemor90 skriver:

Altså "alle mulige" tilskud ved jeg ikke hvad er? Jeg tænker bare på friplads tilskud som en del for, tænker det er det som TS har regnet med og derfor kan få BFY til at dække for pladsen ..

Friplads er vel også en form for tilskud. Det er da en stor hjælp i den daglige økonomi. Ville da gerne spare de penge hver måned. De kunne da gå til noget andet. Men sådan er det ikke her!

Anmeld

2. februar 2012

Tvillingemor80

Malthes mor skriver:

Friplads er vel også en form for tilskud. Det er da en stor hjælp i den daglige økonomi. Ville da gerne spare de penge hver måned. De kunne da gå til noget andet. Men sådan er det ikke her!

Jeg selvfølgelig er det et tilskud, det var fordi du skrev "ALLE mulige tilskud" - så skrev jeg bare at jeg kun kender til friplads-tilskud ..

Anmeld

2. februar 2012

Malthes mor

Tvillingemor90 skriver:

Jeg selvfølgelig er det et tilskud, det var fordi du skrev "ALLE mulige tilskud" - så skrev jeg bare at jeg kun kender til friplads-tilskud ..

Der er også en mdl tilskud, hvis du er enlig forsøger, uddnnelsessøgende, forældre der adoptere, pensionist osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.