Er blevet selvstændig...Ta' et kig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.205 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

K.Rehder

>Hej alle i skønne tøser og få fyre

I anledning af at jeg er blevet selvstænding inden for sundhed og kosmetik (Rehder Health and Cosmetic) tager jeg bl.a. ud og laver homepartys for store og små arrengementer... Det kan være firmafrokoster såvel som mødregrupper. Et godt gratis indslag hvor jeg vil præsentere jer for nogle super lækre produkter!

Det er kvalitetsprodukter til både børn og voksne udviklet i samarbejde med bl.a. Dior, Bruce Willis og hans kone Emma.

Som mor ved jeg f.eks. at man ikke går på kompromis med sundhed til sine børn, og derfor har jeg selv investeret i en babybade serie til min datter og jeg kan kun anbefale den. Serien indeholder Shampoo, body shampoo, bubble bath og bodylotion

Derudover forhandler jeg make up som er lavet i samarbejde med Dior.

!!!! Alle Cremer m.v. er UDEN parabener!!!!!!!
Skriv endelig en pb, hvis det har interesse eller du står og mangler lidt "underholdning" til dig og veninderne.

Her er nogle ganske få billeder:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2012

sofies

Det ser bare lækkert ud .. Rigtigt meget held og lykke .. Har du en e-mail, en web-shop el en hjemmeside for mere produkt info ?? Det er bare lækkert at se når folk kaster sig ud i at starte sit eget Ønsker dig alt det bedste ... Og kunne måske godt tænke mig at prøve din baby-serie ... Og fedt design på de ting du har lagt ud ...

Anmeld

3. februar 2012

Rebecca55

Kan du ligge nogle priser ind på børne serien og lidt andet af det du sælger... Det ser rigtig lækkert ud.

Held og lykke frem over...

Anmeld

3. februar 2012

K.Rehder

sofies skriver:

Det ser bare lækkert ud .. Rigtigt meget held og lykke .. Har du en e-mail, en web-shop el en hjemmeside for mere produkt info ?? Det er bare lækkert at se når folk kaster sig ud i at starte sit eget Ønsker dig alt det bedste ... Og kunne måske godt tænke mig at prøve din baby-serie ... Og fedt design på de ting du har lagt ud ...

Tusinde tak for dit skulderklap....det betyder rigtig meget når man er nystartet for det kræver en del at starte selvstændig

Går i øjeblikket og venter på at hjemmesiden og bloggen bliver færdig, så kan man shoppe online. Skal også lige have opdateret min profil herinde tror jeg.

Har en mail der hedder kristinarehder@hotmail.com.

Kan kun anbefale baby serien...Har et katalog du er meget velkommet til at få....Tror måske endda at jeg kan sende det online til dig (uden at love noget). Men send mig en mail, så kan vi finde ud af det

VH Kristina Rehder

Anmeld

3. februar 2012

K.Rehder

Rebecca55 skriver:

Kan du ligge nogle priser ind på børne serien og lidt andet af det du sælger... Det ser rigtig lækkert ud.

Held og lykke frem over...

Hejsa, tak for din opbakning

Hele baby serien koster 319 kr og består af:

Shampoo
Bubble Bath
Wash Cream
bodylotion

Jeg finder lige ud af om jeg kan sende kataloget online, for så kan jeg sende det til dig pr. mail.

Vh

Anmeld

3. februar 2012

K.Rehder

sofies skriver:

Kan sagtens maile kataloget til dig

Anmeld

4. februar 2012

Rebecca55

KRK skriver:

Hejsa, tak for din opbakning

Hele baby serien koster 319 kr og består af:

Shampoo
Bubble Bath
Wash Cream
bodylotion

Jeg finder lige ud af om jeg kan sende kataloget online, for så kan jeg sende det til dig pr. mail.

Vh

Det var da billigt... Vil meget gerne have mailet kataloget hvis det er muligt. Jeg mangler dog ikke noget lige nu, men vil helt sikkert have dig i tankerne når vores lager slipper op....

Anmeld

4. februar 2012

K.Rehder

Rebecca55 skriver:

Det var da billigt... Vil meget gerne have mailet kataloget hvis det er muligt. Jeg mangler dog ikke noget lige nu, men vil helt sikkert have dig i tankerne når vores lager slipper op....

Bare send din mail en pb så sender jeg det hurtigst muligt

Anmeld

5. februar 2012

K.Rehder

Har nu fået oprettet en blog. Og hjemmeside er også ved at blive lavet.
Rehdercosmetics.blogspot.com

Mvh

Anmeld

8. februar 2012

sofies

KRK skriver:

Har nu fået oprettet en blog. Og hjemmeside er også ved at blive lavet.
Rehdercosmetics.blogspot.com

Mvh

Har sendt dig min mail adr  Tar lige et kig på din blog også ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.