Har lige et spørgsmål omkring feber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

Lone Jakobsen

giver de andre helt ret. ingen grund til at kontakte lægen. så længe hun fungere så fint som hun gør. det vigtigste er masser af væske og en tilpas temp.... som i også så fint sørger for.

men nej, ikke grund til panodil, med mindre hun er slemt medtaget så hun fx. ikke drikker. eller hun har ondt og problemer med at sove om natten.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Mka

Malthes mor skriver:

Når mine unger har feber, og har haft det et par dage, ja så kontakter jeg lægen, for lige at få dem tjekket. Mange gange er det ingenting, men jeg tager ikke chancen. Så jeg vil, selvfølgelig, foreslå at du kontakter egen læge i morgen og får en snak med ham/hende.

Jeg ville skrive det samme som her.

Det er så forskelligt hvad læger siger med Panodil, nogle er for og andre imod. Jeg er personlig ikke så glad for det ( ved ikke hvorfor). Men altså når vi har feber tager vi jo også en pille, for at have det okay.

Min læge anbefalede at give vores datter det fordi hun hoster så meget, altså bare til om natten. Så hun har i to dage fået det til natten, selvom at hun kun har 38.

Så hvis du føler at dit barn får sovet bedre medlidt panodil, så synes jeg da at du skal gøre det.

Håber snart hun bliver frisk.

Anmeld

2. februar 2012

Mother-love

Mka skriver:

Jeg ville skrive det samme som her.

Det er så forskelligt hvad læger siger med Panodil, nogle er for og andre imod. Jeg er personlig ikke så glad for det ( ved ikke hvorfor). Men altså når vi har feber tager vi jo også en pille, for at have det okay.

Min læge anbefalede at give vores datter det fordi hun hoster så meget, altså bare til om natten. Så hun har i to dage fået det til natten, selvom at hun kun har 38.

Så hvis du føler at dit barn får sovet bedre medlidt panodil, så synes jeg da at du skal gøre det.

Håber snart hun bliver frisk.

Ja synes man er lidt splittet for vi andre tager jo netop panodiler når vi er syge. Og hun har jo fået til natten igår og trods det var vi oppe ca 5 gange fordi hun græd. Normalt er hun slet ikke pyldret hun er altid glad og græder aldrig kun hvis hun er meget sulten. Så det skær jo i hjertet når hun græder. Også fordi man virkelig bare kan se hun har det skidt. Men vil prøve og holde igen med panodilerne imorgen. Synes bare det er så synd for hende. Netop også fordi hun ikke vil drikke ligeså meget som hunplejer det hjælper på det hvis vi blander lidt æblejuice i hendes vand. Men hun drikker da noget. Og så længe hu. Spiser næsten som hun plejer så har jeg det fint nok med det.

Anmeld

2. februar 2012

Mka

michelledam skriver:

Ja synes man er lidt splittet for vi andre tager jo netop panodiler når vi er syge. Og hun har jo fået til natten igår og trods det var vi oppe ca 5 gange fordi hun græd. Normalt er hun slet ikke pyldret hun er altid glad og græder aldrig kun hvis hun er meget sulten. Så det skær jo i hjertet når hun græder. Også fordi man virkelig bare kan se hun har det skidt. Men vil prøve og holde igen med panodilerne imorgen. Synes bare det er så synd for hende. Netop også fordi hun ikke vil drikke ligeså meget som hunplejer det hjælper på det hvis vi blander lidt æblejuice i hendes vand. Men hun drikker da noget. Og så længe hu. Spiser næsten som hun plejer så har jeg det fint nok med det.

Det er bare ikke sjovt når de små er syge, ja så hold igen om dagen og giv til natten.

Når de er syge er alt tilladt, juice, saft osv, bare de får noget væske Det er så vigtigt.

Anmeld

2. februar 2012

Mother-love

Mka skriver:

Det er bare ikke sjovt når de små er syge, ja så hold igen om dagen og giv til natten.

Når de er syge er alt tilladt, juice, saft osv, bare de får noget væske Det er så vigtigt.

Ja det vil jeg gøre. Og ja jeg er normalt imod søde drikke til børn men når hun er syg så må hun godt og så længe hun ikke kun får æble juice hele dagen og det bare er nogle enkelte glas opblandet i vand så skader det jo ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.