Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Stod i badet før og får så øje på det her snask!..Det føles som snot, og har en klam farve. Det er oppe ved flise kanten ved brusehovedet. Der er udluftning på badevær.
Stod i badet før og får så øje på det her snask!..Det føles som snot, og har en klam farve. Det er oppe ved flise kanten ved brusehovedet. Der er udluftning på badevær.
LouiseVous skriver: Ku godt ligne der ikk er lagt en fugning. Evt en der kan tåle fugt
Ku godt ligne der ikk er lagt en fugning. Evt en der kan tåle fugt
Anonym skriver: Det er slimmet.Og så vidt jeg ved kan det godt tåle fugt +fugning
Det er slimmet.Og så vidt jeg ved kan det godt tåle fugt +fugning
Det kommer også hos mig, jeg vasper det med sæbe + vand en gang imellem til det kommer igen.
er ikke sikker på hvad det er... men prøv at dup med atamon der hvor det plejer at komme
Jeg gætter på gamle sæberæster fra shampo osv;0) de kan i hvert fald blive ret slimede!
Ogger, det har vi også på vores fuger, i badeværelset Er nemt at fjerne med sæbe og svamp, evt kalkfjerner, hvis det har siddet længe
Annana89 skriver: Jeg gætter på gamle sæberæster fra shampo osv;0) de kan i hvert fald blive ret slimede!
det ville jeg også gætte på...
Min blikkenslager-mand siger at det kan være okker. Måske er der okker i dit vand. Det er der ofte og kan give en rustrød farve på fliser mm. Det skal bare vaskes af.
Det snotagtige du kan mærke kan bare være en våd (og små-beskidt)fuge.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128