Min drøm går i opfyldelse ! OMFG!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Ja undskyld mit lille sms sprog oppe over

men er simpelthen så glad at jeg ikke kan få armene ned!!
idag startede jeg i skole efter en laaaaang juleferie som først sluttede idag :/ .. hmm, men i sidste uge skrev jeg en mail til min drømme uddannelse - og omkring læreplads fordi de søgte elev..

først fik jeg egentlig nej fra chefen derinde grundet hun havde valgt en anden, men IDAG på vej hjem fra skole ringede hun og sagde at hun havde fået tilladelse til 2 elever, og at hun desværre har måtte afskede en fordi hun altid kommer for sent og er meget flabet i munden overfor kunderne.

så hun spurgte mig pænt, om jeg stadig var interesseret i lærepladsen.... OG SELVFØLGELIG ER JEG DET!!!

Så jeg er simpelthen blevet

dyrepasser elev !!!!

Har ventet på denne læreplads siden 2007

er sååååååå glad

ja ville ikke rigtig noget andet end komme af med lidt glæde... nu skal de 3 måneders prøve tid bare overståes

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Ditte-3

stor tillykke gid det var mig ssss

Anmeld

2. februar 2012

DreamChild

Hvor er det dejligt. Stort tillykke med drømme lærepladsen

Anmeld

2. februar 2012

Drømme

Anonym skriver:

Ja undskyld mit lille sms sprog oppe over

men er simpelthen så glad at jeg ikke kan få armene ned!!
idag startede jeg i skole efter en laaaaang juleferie som først sluttede idag :/ .. hmm, men i sidste uge skrev jeg en mail til min drømme uddannelse - og omkring læreplads fordi de søgte elev..

først fik jeg egentlig nej fra chefen derinde grundet hun havde valgt en anden, men IDAG på vej hjem fra skole ringede hun og sagde at hun havde fået tilladelse til 2 elever, og at hun desværre har måtte afskede en fordi hun altid kommer for sent og er meget flabet i munden overfor kunderne.

så hun spurgte mig pænt, om jeg stadig var interesseret i lærepladsen.... OG SELVFØLGELIG ER JEG DET!!!

Så jeg er simpelthen blevet

dyrepasser elev !!!!

Har ventet på denne læreplads siden 2007

er sååååååå glad

ja ville ikke rigtig noget andet end komme af med lidt glæde... nu skal de 3 måneders prøve tid bare overståes

Hvor er det fedt, tillykke

Åh altså, håber det lykkes for mig efter barsel - tog grundforløbet sidste år og lige bagefter fandt vi ud af, jeg er gravid, så har ikke rigtig ville søge, for dyrepasser er bare i forvejen forbandet svært at finde noget indenfor :/

Men neej hvor er det fedt for dig !!

Hvornår skal du så starte ?

Og ved du hvilke dyr, du kommer til at arbejde med ?

Anmeld

2. februar 2012

TaAsJu

Sådan.. Stort tillykke det er så svært og få sådan en læreplads

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Drømme skriver:

Hvor er det fedt, tillykke

Åh altså, håber det lykkes for mig efter barsel - tog grundforløbet sidste år og lige bagefter fandt vi ud af, jeg er gravid, så har ikke rigtig ville søge, for dyrepasser er bare i forvejen forbandet svært at finde noget indenfor :/

Men neej hvor er det fedt for dig !!

Hvornår skal du så starte ?

Og ved du hvilke dyr, du kommer til at arbejde med ?

jeg skal starte allerede i weekenden, og kommer til at have med krybdyrene det har længe været min drøm at arbejde med krybdyr og nu kommer chancen lidt mere - har selv krybdyr derhjemme, men det er bare ikke det samme som et arbejde med dem ! hehe, jeg håber du selv hurtigt finder en plads efter barsel - for det er nemlig rigtig svært at finde noget.. Jeg har ikke kunne finde noget før nu.
tog mit grundforløb i 2007, så det pænt længe at vente på sin drømme plads

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Mor til 2, snart 3 skriver:

Sådan.. Stort tillykke det er så svært og få sådan en læreplads

ja det er nemlig rigtig svært, og har bare ventet på sådan et opkald siden 2007, så kan ikke rigtig fatte det ... er så chokeret, og samtidig enormt glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.