Barnets Bog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.521 visninger
7 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Røverdatter

Jeg er normalt ret kreativ, jeg tegner, maler og skriver, men en Barnets Bog har jeg dog aldrig lavet før..

Jeg har købt en scrapbook i sort, har købt farvede gode posca-tusser, stickers og flot "baggrundspapir" og andet til dekoration, og NU vil jeg i gang med Birks Bog, jeg glæder mig helt vildt, tror det bliver vildt sjovt at lave.

Men så sidder jeg her og tænker hvordan jeg starter, hvad der skal med i bogen osv. OG DERFOR vil jeg meget gerne se resultater af jeres Barnets Bog eller høre hvordan i har gjort, hvad i har valgt at putte i (digte, billeder, stamtræ, osv....)

Så, må jeg se jeres kreative værker, eller bare få lidt inspiration til hvordan jeg kan komme i gang?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Røverdatter

opper den lige

slet ingen med gode idéer?

Anmeld

2. februar 2012

familien-nielsen

Jeg har brugt denne http://uniquebook.net/ synes den får alt med jeg behøver... og man vælger selv det hele... det er nok mest kreativt på PC, men man kan jo også vælge at printe siderne ud først og så skrive i hånden... ved man kan købe bogen med linjer også... nå ville bare sige at jeg synes denne løsning er super god

Anmeld

9. marts 2012

Monique

De 2 barnets bog  jeg har lavet til mine piger er der ikke gjort meget ud af. Det er a4 sider hvor jeg har skrevet det hele på computeren, og sat i mapper.

Jeg er så efterfølgende begyndt og lave meget mere Papirsklip, og søger meget på google efter nye ting jeg kan eksperimentere med, og har der fundet MANGE gode idéer til en barnets bog som scrapbog.

Hvis du går ind på google ogtrykker på "Billeder" og søger efter Baby Scrapbook kommer der nogle rigtig flotte nogle frem :0)

Håber det hjalp lidt :0) God fornøjelse med den

Anmeld

9. marts 2012

ledermus

jeg laver meget scrapbog og har også lavet barnets bog til flere af mine veninders børn og er igang med en til min egen søn.

Ting jeg har bl.a. har med er:

en side om fødslen

fødseldage

min første jul

hånd og fod aftryk

tænder

pusletid

babysvøm

det første år i billeder (1 billede for hver måned)

stamtræ

sådan vokser jeg

det spiser jeg

mine første ord

det kan jeg nu

barnedåb

konfirmation

Har valgt at sætte lidt billeder ind af noget af det jeg har lavet

Anmeld

9. marts 2012

ledermus

Hov glemte billederne 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. marts 2012

ledermus

Himmelsmil skriver:

Jeg er normalt ret kreativ, jeg tegner, maler og skriver, men en Barnets Bog har jeg dog aldrig lavet før..

Jeg har købt en scrapbook i sort, har købt farvede gode posca-tusser, stickers og flot "baggrundspapir" og andet til dekoration, og NU vil jeg i gang med Birks Bog, jeg glæder mig helt vildt, tror det bliver vildt sjovt at lave.

Men så sidder jeg her og tænker hvordan jeg starter, hvad der skal med i bogen osv. OG DERFOR vil jeg meget gerne se resultater af jeres Barnets Bog eller høre hvordan i har gjort, hvad i har valgt at putte i (digte, billeder, stamtræ, osv....)

Så, må jeg se jeres kreative værker, eller bare få lidt inspiration til hvordan jeg kan komme i gang?

citerer lige 

Anmeld

9. marts 2012

Røverdatter

Tak for jeres svar. Kan ikke lige se billederne lige nu, men det kan være de kommer

Tak for inspiration - jeg er gået i gang med scrapbook'n og det går udemærket - har endnu ikke fået klistret noget ind i den, men har lavet lidt forarbejde. Tror den bliver rigtig fed - når jeg er længere i forløbet lægger jeg måske lidt billeder op herinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.