øv når man selv er syg og sønnen er syg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

ledermus

Puhaa det er ikke sjovt at være enlig mor når både mig og sønnen bliver syge samtidig. Begge med roskildesyge og feber

Dejligt jeg idag havde en far som havde mulighed for at tage min søn hjem til ham så jeg kunne pleje mig selv og han også kunne få optimal pleje ved ikke hvad jeg ellers skulle have gjort....Ja man havde jo klaret det alligevel men F... det havde været hårdt

Ville bare lige ud med det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

roenlund

jeg har så meget respekt for enlige... ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis manden ikke kom hjem ved 19 ogkunne overtage...

Anmeld

2. februar 2012

ledermus

roenlund skriver:

jeg har så meget respekt for enlige... ved ikke hvad jeg skulle gøre hvis manden ikke kom hjem ved 19 ogkunne overtage...

Vil sige at jeg heldigvis har et godt netværk til at hjælpe mig og en super nem dreng for det meste men i sådan en situation som idag hvor vi begge er syge der synes jeg godt nok ikke det var sjovt

Anmeld

2. februar 2012

foto på lærred

Ja, det er bare ikke sjovt når mor og barn er syge, og slet ikke når man som du, ikke lige har en mand der kan overtage. Godt din far kunne komme ind over og tage din søn lidt så du også kan få slappet lidt af. Rigtig god bedring.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, indbyderlser og wallstickeres

Anmeld

2. februar 2012

Noneother

Puha jeg kender det. Det er bare det hårdeste ved at være alene, og jeg føler virkelig med dig.

Min søn er normalt så glad og nem, men de to gange vi begge to har været syge, har bare været helvede at komme igennem. Det er virkelig svært at trøste et sygt spædbarn, når man føler at hver eneste lille bevægelse gør at man skal kaste op.

Pyhaa. Bare tanken gør mig svimmel. Håber i snart får det bedre

Anmeld

2. februar 2012

ledermus

foto på lærred skriver:

Ja, det er bare ikke sjovt når mor og barn er syge, og slet ikke når man som du, ikke lige har en mand der kan overtage. Godt din far kunne komme ind over og tage din søn lidt så du også kan få slappet lidt af. Rigtig god bedring.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

collager, lærreder, indbyderlser og wallstickeres

tak skal du have og håber også snart vi er på toppen igen og ja dejligt min far kunne tage ham og aflaste mig lidt

Anmeld

2. februar 2012

ledermus

Noneother skriver:

Puha jeg kender det. Det er bare det hårdeste ved at være alene, og jeg føler virkelig med dig.

Min søn er normalt så glad og nem, men de to gange vi begge to har været syge, har bare været helvede at komme igennem. Det er virkelig svært at trøste et sygt spædbarn, når man føler at hver eneste lille bevægelse gør at man skal kaste op.

Pyhaa. Bare tanken gør mig svimmel. Håber i snart får det bedre

Oliver er normalt også en nem og glad dreng men ekstra pylret når han er syg selvfølgelig og når man så selv er helt afkræftet er det bare super hårdt...Håber vi begge snart er friske igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.