hjælp lige en gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

318 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg kender en som har fodlænke på, efter han har fået en dom. han har ingen arbejde, men er dog i praktik ved en jeg også kender.

i hans praktik står der at han skal hjælpe i den daglige drift af firmaet (hvilket foregår uden for firmaets adresse) med han sidder og spiller computer(på firmaets bopæl)  fra 7-16, derefter køre han hjem til sin familie.. alt i mens kriminalforsorgen tror han arbejder sidder han bare der..

burde jeg ringe til nogen ??? hvis ja hvem ???

dette han foretager sig er jo langt fra nogen straf

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg kender en som har fodlænke på, efter han har fået en dom. han har ingen arbejde, men er dog i praktik ved en jeg også kender.

i hans praktik står der at han skal hjælpe i den daglige drift af firmaet (hvilket foregår uden for firmaets adresse) med han sidder og spiller computer(på firmaets bopæl)  fra 7-16, derefter køre han hjem til sin familie.. alt i mens kriminalforsorgen tror han arbejder sidder han bare der..

opper

Anmeld

2. februar 2012

Darling<3

Anonym skriver:

Jeg synes et eller andet sted ikke det vedkommer dig hvad manden fortager sig npr han er på jobbet.. Selvfølgelig burde han lave noget, men at sige at det ikke er en straf at kunne sidde og spille computer er vel ikke din sag at dømme??

Min mand sad inde da jeg mødte ham, og de havde både spillemaskiner, poolborde, en hal de kunne spille bold i, træningscenter og swimmingpool - er det en straf der er bedre??

Mit svar til dig - Nej, du skal ikke ringe til nogen, det er ikke din sag hvad han fortager sig på jobbet, men firmaet han arbejder for

Anmeld

2. februar 2012

B&J

nej lad du ham være det er jo kun ham der ikke får noget ud af livet ved at side og dovne den

Anmeld

2. februar 2012

AndreasMor84

Synes ikke du skal blande dig.

Men sidder sgu og bliver lidt forarget over, at man er i "fængsel" med fodlænke og stadig kan tage på "job" hver dag.. what's the point

Anmeld

2. februar 2012

wamse

Jeg ville ikke blande mig, for det er jjo ikke forbudt det han laver. Han slipper let om ved en straf, men det ville jeg ikke blande mig i

Anmeld

2. februar 2012

Annana89

Jeg kan faktisk godt forstå du føler du bør gøre noget! Det virker l

Ret unfair han bare kan sidde og dovne sin straf af! Tror det bliver svært for dig at gøre noget ved det, tør vædde på at der alligevel ikke er resourser til at gøre noget ved det!

Måske du i stedet kan tænke at der måske er en grund til oeaktikpkadsen har opgivet at få noget firnufigt ud af ham og det elettelsers for dem bare at lade ham sidde der! Og han sikkert resten af sit liv får svært ved at få og holde et job! 

Anmeld

2. februar 2012

Nemesis

Er det ikke sådan at lænken fortæller hvor han er?? så ved de ansvarlige vel også at han sidder på adressen hver dag og ikke er rundt omkring.

Desuden så er det vist de færreste der synes det er fedt at kunne spille computer dagen lang..det bliver altså kedeligt og ensformigt i længden og skal han da hellere sidde og trille tommelfingre eller pille næse??

Det er vel også firmaets ansvar at han rent faktisk får lavet noget..og de er jo åbenbart tilfredse.

Man kan da så undre sig over at de ikke bliver sendt ud og rydde op i naturen, langs vejene eller andet, men sådan er der jo så meget.

Sisse

Anmeld

2. februar 2012

Darling<3

Nemesis skriver:

Er det ikke sådan at lænken fortæller hvor han er?? så ved de ansvarlige vel også at han sidder på adressen hver dag og ikke er rundt omkring.

Desuden så er det vist de færreste der synes det er fedt at kunne spille computer dagen lang..det bliver altså kedeligt og ensformigt i længden og skal han da hellere sidde og trille tommelfingre eller pille næse??

Det er vel også firmaets ansvar at han rent faktisk får lavet noget..og de er jo åbenbart tilfredse.

Man kan da så undre sig over at de ikke bliver sendt ud og rydde op i naturen, langs vejene eller andet, men sådan er der jo så meget.

Sisse

Når man har fodlænke på, har man chancen for at beholde sit job, men du skal være hjemme på et bestemt tidspunkt - det plejer at være et sted mellem 17 og 18

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.