Gyldendals Bogklub - nogen som er medlem??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.243 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Dengang jeg var gravid meldte jeg mig til de forskellige gratis babypakker, og der skrev jeg både mit og kærestens nr, og så ringede de under graviditeten om en gratis babypakke med aktivitetstæppe m. porto til 39 kr. Det siger vi ja tak til.

Så får vi sendt legetæppet og et indbetalingskort og vi betaler. Så får vi åbenbart nogle uger efter en bog, som vi ikke har fået af vide vi ville få og så ringer vi og siger vi ikke vil  betale den, og så siger de vi skal betale den bog vi har fået og en til som kommer, før vi kan meldes ud? WHAT?? Nu har vi så åbenbart fået en rykke på det aktivitetstæppe vi har betalt men åbenbart er blevet afvist? Hmm, så nu skal vi betale 98 for det!!! 

Men så prøver jeg at gå ind på Gyldendals hjemmeside og logge ind og se hvad der står, men der står vi er meldt ud og ikke kan logge ind?

Vi har betalt rykkeren idag, men hvad så, skal vi betale for den bog og alt det der?

Det kan da bare ikke være rigtigt...

Er der nogle som har oplevet dette før?? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Noneother

Ja det er normalt ved sådan nogle tilbud, at man får noget billigt, men så forpligter sig til at købe x antal til klubpris bagefter. -men det har sælger vel oplyst jer ved jeres første samtale, eller skal det stå i et efterfølgende brev/kontrakt. Ellers er det ulovligt.

Anmeld

2. februar 2012

raca

ja.. det er meget normalt.. der står normalt med små bogstaver et eller andet sted at man forpligter sig til og købe x antal bøger.. ellers skal man betale fuld pris for tæppet..

Anmeld

2. februar 2012

AndreasMor84

Anonym skriver:

Dengang jeg var gravid meldte jeg mig til de forskellige gratis babypakker, og der skrev jeg både mit og kærestens nr, og så ringede de under graviditeten om en gratis babypakke med aktivitetstæppe m. porto til 39 kr. Det siger vi ja tak til.

Så får vi sendt legetæppet og et indbetalingskort og vi betaler. Så får vi åbenbart nogle uger efter en bog, som vi ikke har fået af vide vi ville få og så ringer vi og siger vi ikke vil  betale den, og så siger de vi skal betale den bog vi har fået og en til som kommer, før vi kan meldes ud? WHAT?? Nu har vi så åbenbart fået en rykke på det aktivitetstæppe vi har betalt men åbenbart er blevet afvist? Hmm, så nu skal vi betale 98 for det!!! 

Men så prøver jeg at gå ind på Gyldendals hjemmeside og logge ind og se hvad der står, men der står vi er meldt ud og ikke kan logge ind?

Vi har betalt rykkeren idag, men hvad så, skal vi betale for den bog og alt det der?

Hvis i HAR betalt tæppet og nu har fået en rykker for tæppet må det jo være en fejl? Når man melder sig ind i gyldendal skal man købe 3 bøger hos dem indenfor det første år. Den bog i har modtaget er nok månedens bog som ikke er blevet afmeldt.

Anmeld

2. februar 2012

Chr-Hei

Anonym skriver:

Sådan er det desværre tit.. Øv bøv.. Det er derfor de kan lave de tilbud.. Jeg har selv været medlem af dem og man skal huske melde bøgerne fra.. Jeg afleverede dog bare bogen på posthuset så blev den sendt retur også ringede jeg ind og sagde jeg ikke ville være medlem, det var iorden og jeg har ikke hørt mere fra dem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.