møde i statsforvaltningen..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.152 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Millesmammi

har lige fået brev fra statsforvaltningen, at jeg skal komme til møde i næste uge ang. samvær! 

nogle der ved om man SKAL komme alene, eller om man godt må ha en med ind, bare for ikke at være helt alene?

har prøvet at ringe flere gange nu, men de er ikke til at komme i kontakt med, så det kunne være det var hurtigere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

Chr-Hei

Millesmammi skriver:

har lige fået brev fra statsforvaltningen, at jeg skal komme til møde i næste uge ang. samvær! 

nogle der ved om man SKAL komme alene, eller om man godt må ha en med ind, bare for ikke at være helt alene?

har prøvet at ringe flere gange nu, men de er ikke til at komme i kontakt med, så det kunne være det var hurtigere her

Du må gerne have en bisidder med..

Dette kræver at den anden part siger god for personen kommer med ind, eller at den anden part selv har en med..

Du kan dog siger du VIL have en med ind også kan man udskyde mødet så modparten har en change for også få en med

Håber det var svar nok..

Min kæreste sagde nej til hans eks´s bisidder sidste gang og der fik hun muligheden om selv at gå ind eller udskyde mødet

Anmeld

2. februar 2012

Valle81

Millesmammi skriver:

DDumåhar lige fået brev fra statsforvaltningen, at jeg skal komme til møde i næste uge ang. samvær! 

Hey,

Du må gerne tage en med, prøv at søge inde på statsforvaltningens hjemmeside under det der hedder bisidder

Anmeld

2. februar 2012

Millesmammi

Chr-Hei skriver:

Dette kræver at den anden part siger god for personen kommer med ind, eller at den anden part selv har en med..

Du kan dog siger du VIL have en med ind også kan man udskyde mødet så modparten har en change for også få en med

Håber det var svar nok..

Min kæreste sagde nej til hans eks´s bisidder sidste gang og der fik hun muligheden om selv at gå ind eller udskyde mødet

super :-)! 

det er egentlig også kun hvis han selv har en med. 

hvis han ikke har , er jeg lidt ligeglad med at være alene :-)

Anmeld

2. februar 2012

Valle81

Chr-Hei skriver:

Håber det var svar nok..

Du har halvt ret, hvis du informere modpart inden mødet at du har bisidder med kan mødet ikke aflyses, men modpart har ret til at kræve at bisidder ikke må sige et ord men kun være ører og øjne.

Anmeld

2. februar 2012

Chr-Hei

Millesmammi skriver:

Jamen så er det jo super du kan have en med for en sikkerheds skyld.. Ellers kan du jo bare sige nej hvis du gerne vil derind alene med ham..

En bisidder skal forholde sig tavs under mødet...

Anmeld

2. februar 2012

Valle81

Millesmammi skriver:

Du skal lige læse, for det den anden skriver er ikke helt rigtigt. Læs på hjemmesiden omkring det. Og læs mit svar til den anden

Anmeld

2. februar 2012

Chr-Hei

Valle81 skriver:

Du har halvt ret, hvis du informere modpart inden mødet at du har bisidder med kan mødet ikke aflyses, men modpart har ret til at kræve at bisidder ikke må sige et ord men kun være ører og øjne.

Det ved jeg så ikke.. De har aldrig orinteret hinanden inden mødet her..
En bisidder skal altid forholde sig tavs var meddelsen her..

Anmeld

2. februar 2012

Valle81

Chr-Hei skriver:

JJeJeguveved

Det ved jeg så ikke.. De har aldrig orinteret hinanden inden mødet her..
En bisidder skal altid forholde sig tavs var meddelsen her..

Jeg ved det fra min mand der var i statsamtet med sin eks lige efter nytår. Hun sendte sms om at hun havde en bisidder med tre dage før mødet, og så var det det. Mødet skulle gennemføres da hun havde informeret om det og derved givet chance til min mand om selv at tage med. Og korrekt bisidder er kun ører og øjne

Anmeld

2. februar 2012

Chr-Hei

Valle81 skriver:

Jeg ved det fra min mand der var i statsamtet med sin eks lige efter nytår. Hun sendte sms om at hun havde en bisidder med tre dage før mødet, og så var det det. Mødet skulle gennemføres da hun havde informeret om det og derved givet chance til min mand om selv at tage med. Og korrekt bisidder er kun ører og øjne

OK det ved jeg ikke.. her mødte de begge første gang op med bisidder det var helt OK .. Næste gang var det kun hende. Og der nægtede min kæreste bisidderen adgang og der fik hun valget mellem klarer den selv eller udskyde mødet.. Hun tog så mødet selv..

Men ja det er nok fordi han er blevet indformeret for hun kunne vælge udskyde så han havde chancen for også at få en med og det havde du mand så haft chancen for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.