kan man det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

497 visninger
9 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

Anonym trådstarter

Hejsa

Min søn har i dåbsgave fået lige omkring 1000kr. Han mangler absolut INTET! Men min kæreste har haft kig på en jakke til 400kr og han trænger virkelig til en ny. Jeg havde så overvejet at give ham den som en overraskelse og så låne pengene af min søn. Butikken har kun en jakke tilbage i den model, så derfor tør jeg ikke rigtig vente til i næste måned..

Men kan jeg godt tillade mig at låne de 400 fra min søn når han ikke mangler noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

th

Anonym skriver:

Hejsa

Min søn har i dåbsgave fået lige omkring 1000kr. Han mangler absolut INTET! Men min kæreste har haft kig på en jakke til 400kr og han trænger virkelig til en ny. Jeg havde så overvejet at give ham den som en overraskelse og så låne pengene af min søn. Butikken har kun en jakke tilbage i den model, så derfor tør jeg ikke rigtig vente til i næste måned..

Men kan jeg godt tillade mig at låne de 400 fra min søn når han ikke mangler noget?

det synes jeg godt, bare man huske at give penge tilbage til sønnen igen

Anmeld

2. februar 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, så længe, at man husker, at aflevere pengene tilbage

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

det synes jeg godt, bare man huske at give penge tilbage til sønnen igen

Det var i hvertfald min plan at ligge dem tilbage her til den 1. For igen, han mangler jo ingenting overhovedet, så han lægger jo ikke mærke til der kommer til at mangle 400 i en måned?

Anmeld

2. februar 2012

Ravnholt

Profilbillede for Ravnholt

Hvis du er sikker på og kunne gi dem tilbage igen... kan jeg ikke se noget problem i det...

(Har selv lånt et par gange fra min søn bl. a. da vores vaskemaskine besluttede sig for og stå af, og han har fået dem tilbage igen måneden efter)

Anmeld

2. februar 2012

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg ville købe jakken. Som du siger sønnen mangler ingenting. 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Ravnholt skriver:

Hvis du er sikker på og kunne gi dem tilbage igen... kan jeg ikke se noget problem i det...

(Har selv lånt et par gange fra min søn bl. a. da vores vaskemaskine besluttede sig for og stå af, og han har fået dem tilbage igen måneden efter)

Det er jeg helt 100 på at jeg kan. Ellers ville jeg ikke engang overveje det

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Aisha skriver:

Jeg ville købe jakken. Som du siger sønnen mangler ingenting. 

Nej og han aner jo ikke engang noget om hvad penge er for noget. Så det har vel ikke rigtig nogen betydning at de mangler i den ene måned.

Anmeld

2. februar 2012

K&S

Anonym skriver:

Hejsa

Selvfølgelig kan du det  så længe du bare husker at lægge pengene tilbage

Anmeld

2. februar 2012

Jah, sagtens!!

Vi brugte de penge hun fik i dåbsgave på mad!! Ha ha... Hun mangler heller intet!   Hun har så senere fået dem ind på sin børneopsparing! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.