fødselsdags ønsker 2år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. februar 2012

B&J

Tilmeldt skriver:

Præcist!  Jeg synes det er sådan en dejlig tid hun har fødselsdag.. For det er (forhåbentligt) blevet varmt nok til at være længe ude, så vi skal bare ha skrabet en masse udendørs aktiviteter til os!

Manden siger hun ønsker sig hele Monky Tonky-land!!! Ha ha...

uhhhh jaa så vil der være en masse at lege med hihihihiih skulle han så være aben

og ja det er en dejlig månede og passer med gaverne til udenfor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

bagger26

Da min dreng fyldte 2 år ønskede han sig, biler(gerne dem fra cars), traktorer, de store bruder lastbiler, ambulancer, politibiler, brandbiler alle med lyd selvfølgelig hehe, værktøj(som stadig er et hit, han er 4 år nu), lægesæt, lego duplo.. tja det er lige det jeg kan huske han legede meget med da han var 2..

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Baagøe skriver:

Bobles tumledyr

Hånddukker

Billedlotteri

Huskespil

1000tak super ideer de bliver skrevet på

Anmeld

2. februar 2012

B&J

bagger26 skriver:

Da min dreng fyldte 2 år ønskede han sig, biler(gerne dem fra cars), traktorer, de store bruder lastbiler, ambulancer, politibiler, brandbiler alle med lyd selvfølgelig hehe, værktøj(som stadig er et hit, han er 4 år nu), lægesæt, lego duplo.. tja det er lige det jeg kan huske han legede meget med da han var 2..

nemlig jeg har også senere skrevet traktor og biler med lys og lyd JUBII

så skal der larmes

Anmeld

2. februar 2012

B&J skriver:

uhhhh jaa så vil der være en masse at lege med hihihihiih skulle han så være aben

og ja det er en dejlig månede og passer med gaverne til udenfor

Ha ha... Ja, det kunne være ejg skulle forslå det for ham!

Tror bare han drømmer sig tilbage til ferien i Lalandia, hvor hun spurtede rundt i Monky tonky land i 2 timer, og gik så fuldstændigt kold bagefter og sov som en sten!!

Anmeld

2. februar 2012

B&J

Tilmeldt skriver:

Ha ha... Ja, det kunne være ejg skulle forslå det for ham!

Tror bare han drømmer sig tilbage til ferien i Lalandia, hvor hun spurtede rundt i Monky tonky land i 2 timer, og gik så fuldstændigt kold bagefter og sov som en sten!!

nååå så sødt ja det er så sødt at se når de har brugt alt deres krudt så er de helt væk i drømmeland

hihihi ja så kan han rende rundt 25-35grader med en stor dragt pyhhh

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

B&J skriver:

1000tak super ideer de bliver skrevet på

Laura er også super glad for sine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.