Jubiiii :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

496 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. februar 2012

LykkeB

Min kæreste og jeg kommer ikke til udlandet til sommer, da jeg jo har termin i starten af marts, så vi synes ikke rigtigt at det ville passe ind, vi ville derfor vildt gerne i et lækkert sommerhus, men alt er simpelthen så dyrt i uge 28-29-30, hvor han har ferie. Vi har så ansøgt om et sommerhus i fiskenæs, i uge 29 igennem coop, til 4000kr for en måned, men da der er så meget rift om pladserne, er det igennem lodtrækning, så chancen var jo meget lille, for at det lige blev os, men i går fik jeg en mail, hvori der stod, at vi var de heldige vinder af lodtrækningen. Det er bare så fedt.. Sommerhuset er virkelig luksus, ligger tæt på vandet, der er vandland og det er meget børnevenligt. Jubiii 

Ville ingen ting med dette indlæg, bare lige dele min glæde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2012

M&N

LykkeB skriver:

Min kæreste og jeg kommer ikke til udlandet til sommer, da jeg jo har termin i starten af marts, så vi synes ikke rigtigt at det ville passe ind, vi ville derfor vildt gerne i et lækkert sommerhus, men alt er simpelthen så dyrt i uge 28-29-30, hvor han har ferie. Vi har så ansøgt om et sommerhus i fiskenæs, i uge 29 igennem coop, til 4000kr for en måned, men da der er så meget rift om pladserne, er det igennem lodtrækning, så chancen var jo meget lille, for at det lige blev os, men i går fik jeg en mail, hvori der stod, at vi var de heldige vinder af lodtrækningen. Det er bare så fedt.. Sommerhuset er virkelig luksus, ligger tæt på vandet, der er vandland og det er meget børnevenligt. Jubiii 

Ville ingen ting med dette indlæg, bare lige dele min glæde 

Ej hvor lækkert Tillykke med det 

Anmeld

2. februar 2012

B&J

stort tillykke med jeres luksus tur hvor bliver det bare sååååå fedt for jer...

håber i får en fantastisk tur

Anmeld

2. februar 2012

LykkeB

Tak  Jeg er helt sikker på at vores sommerhustur bliver helt fantastisk 

Anmeld

7. februar 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Tak  Jeg er helt sikker på at vores sommerhustur bliver helt fantastisk 

Skønt, meeeen... Har du ikke glemt at invitere din yndlings kusine?  

Håber også vi kommer i sommerhus til sommer.. Er Tyrkiet helt droppet?

Anmeld

7. februar 2012

LykkeB

Mivsen skriver:

Skønt, meeeen... Har du ikke glemt at invitere din yndlings kusine?  

Håber også vi kommer i sommerhus til sommer.. Er Tyrkiet helt droppet?

Hehe, i skal være mere end velkomne, hvis i ikke laver noget i den uge, der er plads til 8 og i kan jo bare kigge forbi i nogle dage, der er strand, badeland og det ligger helt perfekt nej vi skal til Tyrkiet, men bare en weekend og det bliver jo ikke helt ferie :p

Anmeld

7. februar 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Hehe, i skal være mere end velkomne, hvis i ikke laver noget i den uge, der er plads til 8 og i kan jo bare kigge forbi i nogle dage, der er strand, badeland og det ligger helt perfekt nej vi skal til Tyrkiet, men bare en weekend og det bliver jo ikke helt ferie :p

Kunne i godt ha lyst til besøg? Bare er par dage.. Kunne da være megahyggeligt

Anmeld

7. februar 2012

LykkeB

Mivsen skriver:

Kunne i godt ha lyst til besøg? Bare er par dage.. Kunne da være megahyggeligt

Ja da! Det kunne jo være alt for hyggeligt i skal være mere end velkomne.. 

Anmeld

7. februar 2012

Mivsen

LykkeB skriver:

Ja da! Det kunne jo være alt for hyggeligt i skal være mere end velkomne.. 

Ej hvor hyggeligt Er ret sikker på vi gerne vil besøge jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.