Jeg er ked af det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

534 visninger
4 svar
0 synes godt om
1. februar 2012

Anonym trådstarter

jeg har det rigtigt dårligt, for det første har jeg rigtig ondt, ved ik hvad det er, om det er hold i rykken, eller nerver der klemmer, men en vild smerte , men har lige igen taget smertestillende, men Kæresten er gået i seng, og han er meget fjern, måske klart nok , han arbejder 10 timer om dagen og han døjer med ondt i rykken selv.. men faktisk har han ik været der for mig som han plejer... 

føler mig mega ensom ved ik hva jeg vil, bare måske fortælle det

jeg har grædt og skreget af smerte, men han har ik sagt noget til mig, han plejer at være der for mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2012

Gaia

Hvis det gør så ondt synes jeg du skal kontakte vagtlægen og så må du jo ind og vække kæresten. Mærkeligt at han ikke har været der for dig. Du må jo sige du har brug for ham, hvis han ikke ved det. Men undres over han ikke har hørt dig græde, men måske han er meget træt. Synes du skal vække ham. Kram herfra håber du får det bedre

Anmeld

2. februar 2012

Muffinmus

måske har han heller ikke overskuddet lige som du ikek har til at atge dig af ham:-)

Så kontakt lægen og få evt en henvisning til en kiropraktor eller fysse..... Hvis det er en nerve kan få enkle øvelser jo hjælpe hurtigt:-)

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

Gaia skriver:

Hvis det gør så ondt synes jeg du skal kontakte vagtlægen og så må du jo ind og vække kæresten. Mærkeligt at han ikke har været der for dig. Du må jo sige du har brug for ham, hvis han ikke ved det. Men undres over han ikke har hørt dig græde, men måske han er meget træt. Synes du skal vække ham. Kram herfra håber du får det bedre

jo altså han måtte samle mig op fra gulvet i går eftermiddags, og der skreg jeg helt vildt af smerte, og så gik han bare væk, og spurgte om måske jeg havde brækket noget i rykken, han plejer altid at være den sødeste kæreste til at hjælpe mig, men måske var han bare så træt. han gik os bare i seng uden at sige noget... 

ja kontakter lægen nu og høre dem ad. 

Anmeld

2. februar 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

måske har han heller ikke overskuddet lige som du ikek har til at atge dig af ham:-)

Så kontakt lægen og få evt en henvisning til en kiropraktor eller fysse..... Hvis det er en nerve kan få enkle øvelser jo hjælpe hurtigt:-)

det kan du godt have ret i... 

måske havde vi begge ondt af os selv igår hehe.. men jeg kontakter lægen nu .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.