Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu har jeg set i tvet nogle spiser det med masser af sundt og lækkert kød og grønt inden i men hvor kan de købes nogle der kan hjælpe??
tak på forhånd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
B&J skriver: Nu har jeg set i tvet nogle spiser det med masser af sundt og lækkert kød og grønt inden i men hvor kan de købes nogle der kan hjælpe?? tak på forhånd
Du kan forsøge at finde dem i orientalske butikker eller store supermarkeder.
de fleste større supermarkeder
Ovre i den asiatiske afdeling
JeNoVa skriver: Du kan forsøge at finde dem i orientalske butikker eller store supermarkeder.
det må jeg spørge mig frem så for tror virkelig ikke de har dem her i hjørring men kan jo kun håbe
og mange tak
Caroline86 skriver: de fleste større supermarkeder Ovre i den asiatiske afdeling
Mange mange tak jeg skal ud og kigge for at prøve noget nit håber virkelig de har det i denne by her jeg bor i
Velassorterede supermarkeder ved de andre orientalske ting eller hos asiatiske købmænd.
Vær opmærksom på at der findes to slags:
1. Nogle som man bare kommer fyld i og spises kolde/rå
2. Nogle som man kommer fyld i og frituresteges
Fanny Holbech skriver: Velassorterede supermarkeder ved de andre orientalske ting eller hos asiatiske købmænd. Vær opmærksom på at der findes to slags: 1. Nogle som man bare kommer fyld i og spises kolde/rå 2. Nogle som man kommer fyld i og frituresteges
vi har nemlig desværre ikke sådan en købmand.. og ja det skal være dem vi kan spise rå
B&J skriver: vi har nemlig desværre ikke sådan en købmand.. og ja det skal være dem vi kan spise rå
Fandt et link til et sted på nettet, hvor de kan købes.
http://www.rawandmore.dk/rispapir
Fanny Holbech skriver: Fandt et link til et sted på nettet, hvor de kan købes. http://www.rawandmore.dk/rispapir
Mange tak hvor er du bare super sød og det er jo ikke særlig dyrt kæmpe krammer til dig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128